Hvilken film?Ser på film med kengubarnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken film?Ser på film med kengubarnet
Ja:-/. Han har tunge øyne allerede så mistenker han vil i seng før 18.Er en stund til det
Ja faktigst för eg glæder meg å få børja pakka littÆsj så kjedelig da
legevakten ja. Grusomt .legevakten er seriøs håpløs å få tak iorker ikke å vente drit lenge heller. magesmertene mine kommer etter jeg har vært ute ... nei nå skal jeg kose meg med julemarsipan og bare slappe av resten av dagen !
hva skal dere i kveld?
![]()
Snill han er. Min er ikkje flink på kjøkken.Jippi, mannen er I gang med tacoen!
jeg ventet 20 min da orket jeg ikke å vente mer da jeg har hodepine idag. koseliglegevakten ja. Grusomt .
Eg kommer å legga meg i sæng tidligt ikveld ligga på lyssna på radio å skriva litt me damerna her innedu då?
Synes det var stille jgEr det, men jeg syntes det bare så ut som om det var mer liv enn det
Harry PotterHvilken film?
Hva hadde du bestilt?Ja faktigst för eg glæder meg å få børja pakka litt![]()
Det vil jeg tro da jaJa:-/. Han har tunge øyne allerede så mistenker han vil i seng før 18.
Det viktigste er at du tar vare på deg selv.
Joa, men hadde liksom tenkt å skravle litt når jeg hadde fått kontrolldu må jo ta vare på deg selv![]()
Min mann er veldig flink til et litt begrenset repertoar på kjøkkenet. Steke kjøtt og sånn kan han gjerne ta seg av. Steke pannekaker er derimot ikke helt hans greie, innså vi her om dagenSnill han er. Min er ikkje flink på kjøkken.
jeg klarer ikke sove nå med luftsmerteneJoda, fin den. men sov ikke mer enn 2t sammenlagt ..men det regner jeg ikke med heller. snuppa skulle ha lyset helt på...og jeg måtte ligge helt inntil med puppen ute i hele natthåper natta gikk greit![]()
Samme herJeg elsker å pakke inn gaver![]()
Hurra for jenta di<3Juhu. Jenta mi er 5 måneder idag![]()
skjønner. Skjerm er jo heller ikke det beste for migrene. Ta vare på deg førstSorry at jeg har sviktet dere i dag, ble sittende å fargelegge for å få kontroll på migrenen og kom meg ikke unna
Hva driver dere på med?
Jeg skal til å lage mat til ungene nå
Yes jeg er klar!Flere som er klare for håndball her? Blir det seier
?
![]()