Skravletråd desember

Er litt skeptisk til å spise det ute hvor som helst, for det er så kjipt med dårlig pinnekjøtt... og mannen min liker altså ikke pinnekjøtt, den særingen :p
særing :p pinnekjøtt er fabelaktig. Har bare laget det hjemme til nå. :)

Jepp, gøy for ungene, det er det nok. Og så lenge ingen blir sinte eller sure eller sånn, så er det høyst levelig for oss store også. Det er bare jeg som selvsagt er sliten, høygravid som jeg er. Derfor var egentlig noen andre tiltenkt å ha dem denne natta, men vi konkluderte fort med at selv om jeg er som jeg er, så har jeg en mann som fungerer og to friske unger. De andre har nemlig vel og merke to friske voksne, men så har de to asmatiske unger med hhv en vidusinfeksjon og lungebetennelse, så... ja, vi har ungene her :)

Og de koser seg, så dette går helt fint det.

(Leggingen kan muligens bli noe utfordrende, så jeg har tinget på å legge guttene, de er under normale omstendigheter enklere enn guttene...)
Guttene er enklere enn jentene mener du?
Det er godt du kan hvile deg til uken Da, det gir barna fine minner sammen når dere er så snille og har de :)

Wow. All honnør til deg! Jeg har kun laget frokost og ordnet med det jævelskapet av et pepperkakehus (Pardon my french), og det tok knekken på meg :p

Mest honør til min mann, tenker jeg.

Til papperkakehus i år som å kjøpe byggesett ikke er så aktuelt (spor av nøtter-problematikken) har mannen kjøpt utstikkersett til pepperkakehus. Det blir ikke så stort, så vi tenker å la dem få hvert sitt. Og lime med eggehvitemelis, for i fjor brant jeg meg skikkelig på det smeltede sukkeret (vi kunne ikke bruke egggehvitemelis fordi vår nå nøtteallergiske sønn da var allergisk mot egg... fra det ene til det andre, likegodt) på selveste julaften når planen min var å pynte pepperkakehus mens vi venter på middagen.... auauau.

ja tips mot luftsmerter er å bevege seg. i går gråt jeg nesten ved å gå på do .... hjalp heller ikke en dritt :p promper ut noe, men det er ikke all luft som er prompeluft :p så lenge lille nurket har det bra så går dette bra! <3 bare engstelig for nurket når jeg har så syke smerter.... merker ikke lille disse smertene eller merker ikke lille de? beveger meg daglig og aktiv. men noen er mer plaget enn andre. luften kan presse på ting som igjen gjør at jeg har smerter. om det ikke er noe bedring i morgen så får jeg en sjekk :) det er ikke noe farlig men liker de ikke for det om :o

Guttene er enklere enn jentene mener du?
Det er godt du kan hvile deg til uken Da, det gir barna fine minner sammen når dere er så snille og har de :)

Ja., guttene er erfaringsvis enklere å legge enn jentene. De er eldre, og det er dessuten min niese som er vanskligst å legge den familien, og min datter i vårt hus, og min niese av de to (hun synes nemlig det er så spennende å sove sammen med noen at hun ikke slutter å snakke. Hjemme sover hun alene, mens mine to jo sover sammen til vanlig, så de er vant til "om du ikke får sove, så være i det minste stille så den andre får sove")

*hikk*

Min mann er veldig flink til et litt begrenset repertoar på kjøkkenet. Steke kjøtt og sånn kan han gjerne ta seg av. Steke pannekaker er derimot ikke helt hans greie, innså vi her om dagen ;) Han lo da jentene fortalte at "pappa er ikke noe flink til å steke pannekaker", men innså vel etter hvert at det ikke var så mye å le av likevel. Hehe. Endte med at han kastet en pannekake vegg i mellom fordi han ble så irritert over at han ikke fikk det til selv.. Pannekake i taket og på veggen og gardinen. Haha!
Hahah . Min kan væl bara steka egg og steka pizza.

Back
Topp