Skravletråd desember

Ble plutselig meldt inn som planfadder på butikken i dag ?? Men jeg har virkelig ikke råd til det!! Verken jeg eller pappen har jobb nå :( men klarer jo ikke si nei når de står der å printer hodet mitt fult med info som kan ta nattesøvnen fra enn :( men hvordan skal jeg klare dette??
ring og si du angrer? Har man ikke råd,så har man ikke. Ingen skam i det :p

Ble plutselig meldt inn som planfadder på butikken i dag ?? Men jeg har virkelig ikke råd til det!! Verken jeg eller pappen har jobb nå :( men klarer jo ikke si nei når de står der å printer hodet mitt fult med info som kan ta nattesøvnen fra enn :( men hvordan skal jeg klare dette??
Uff, de kan virkelig være påtrengende. Det er jo frivillig, så jeg ville bare sendt en mail og sagt at du angrer deg. Fint å hjelpe der man kan, men det krever jo at man faktisk KAN.

Da stikker jeg på juleverksted! Vi skravles senere ;)

Etter at dagen startet kl 04:00 fikk jeg lov å sover igjen kl 06:30-11:00 og ble vekket med beskjed om at om 12 minutter var rundstykkene til frokosten min ferdig.
Lurer på om jeg i løpet av helgen skal ut og shoppe litt julestemning, noen som vet hvor de har det?
Mannen påstår de har det som inhalator på apoteket, men at man må ha resept så det er uaktuelt.
Mener jeg tidligere har kjøpt det på Plantasjen, noen som vet om de har det i år også?
Om du finner det, si fra så jeg kan kjøpe litt

Bra gjort :) vi lager kalkun på nyttårsaften i fjor. Den ble saftig enkelte steder, men tør andre steder... Umulig å få den saftig overalt :o

Har lagd helstekt kylling da :) den blir alltid god :)
Skal si fra om den bli god :) mamma sin er uimotståelig og jeg bruker hennes oppskrift

minions så vi for to dager siden mener jeg det var :) vet ikke enda hvilken film. Kjenner jeg mannen rett blir det vel en marvel film :)
Er den bra? Tenkte kanskje vi kunne se den hele familien etterpå :)

Oh yes, kan ikke klage! Nå kom jeg nettopp ut av dusjen, og irriterer meg litt over at både kjøkkenet og spisestua er bomba...igjen. Forstår det ikke, er rotete uansett om jeg nettopp rydda. ???
Så blir nok litt rydding her plutselig. Der da?
tror vi har husnisser som roter når vi ikke er der! Det samme skjer her. Skjønner ingenting??:p

Back
Topp