Ja det skjønner jegJa, kjekt, men ble en lang dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jegJa, kjekt, men ble en lang dag
jeg og!Det hadde jeg LETT spist![]()
Ha ha ja det bør du bliBlir hvertfall fornøyd da![]()
JaKjempefint at du får god oppfølging! ❤
Sov godt, håper du våkner helt smertefri!
neiTilbake! Har du fått kommet deg i dusjen enda?
Mhm helt klart detDet er nok hos han problemet ligger ja![]()
Gjorde det, for en gangs skyld så er jeg nesten uthviltdeiligdu trengte det nok.
Mhm er det altsåkjedelig uten han våken?
Gratulerer så myeJuhu. Jenta mi er 5 måneder idag![]()
det tror jeg vi er mange om å elskeNeeei, vi bare elsker taco![]()
Off ja ikke lett med denne søvnen:-/. Føler meg så fæl også men vi trenger alle søvnPrøvd det, ikke skrikekur, men ta den hjelpen du kanvi har hatt positiv erfaring med psykolog, etter å ha ikke sovet på over 3 år så var det godt å snakke med noen, men hun hjalp oss også å se andre løsninger, noen som ikke passet for oss mens andre passet fint. Så det er noe jeg kan anbefale å prøve.
jeg er heller ikke noe for skrikekur, prøvde på et tidspunkt en skrikekur light, men det ente ned at jeg gråt like mye som jenta.
![]()
Ring å si du ikke vil. Er angrerettBle plutselig meldt inn som planfadder på butikken i dag ?? Men jeg har virkelig ikke råd til det!! Verken jeg eller pappen har jobb nåmen klarer jo ikke si nei når de står der å printer hodet mitt fult med info som kan ta nattesøvnen fra enn
men hvordan skal jeg klare dette??
Det skal jegOm du finner det, si fra så jeg kan kjøpe litt
Oh yes det gjør detjuhu. Går oppover altså![]()
jaa. Hun var jo nettopp nyfødt baby??? Hva skjedde med tiden?:OGratulerer!de vokser til!
nå har vi handla inn til å spise taco til den store gullmedaljen![]()
40 innlegg er det velMangler du mye på det da?
jeg likte denEr den bra? Tenkte kanskje vi kunne se den hele familien etterpå![]()
kos deg masse på juleverkstedDa stikker jeg på juleverksted! Vi skravles senere![]()