Skravletråd desember

Kjempefint at du får god oppfølging! ❤
Sov godt, håper du våkner helt smertefri!
Ja ❤️ krysser fingrene :) Kan ikke kalle lille N for lille mer hun skal jo bli storesøster :D N skal lytte på magen sin som mamma og liker veldig godt babyen sin lyd ❤️ under 170 så tror lille gullet i magen sover ❤️

Prøvd det, ikke skrikekur, men ta den hjelpen du kan :) vi har hatt positiv erfaring med psykolog, etter å ha ikke sovet på over 3 år så var det godt å snakke med noen, men hun hjalp oss også å se andre løsninger, noen som ikke passet for oss mens andre passet fint. Så det er noe jeg kan anbefale å prøve. :) jeg er heller ikke noe for skrikekur, prøvde på et tidspunkt en skrikekur light, men det ente ned at jeg gråt like mye som jenta. :(
Off ja ikke lett med denne søvnen:-/. Føler meg så fæl også men vi trenger alle søvn:-). Heldigvis er han en blid gutt ellers:-). Bare veldig umulig ved soving på kveld.

Ble plutselig meldt inn som planfadder på butikken i dag ?? Men jeg har virkelig ikke råd til det!! Verken jeg eller pappen har jobb nå :( men klarer jo ikke si nei når de står der å printer hodet mitt fult med info som kan ta nattesøvnen fra enn :( men hvordan skal jeg klare dette??
Ring å si du ikke vil. Er angrerett

Back
Topp