Skravletråd desember

Har kun laga kalkun en gang før,men ds ble den god og saftig :) håper det blir sånn i morgen,men det er nok gubbis som skal lage den nå da.
Bra gjort :) vi lager kalkun på nyttårsaften i fjor. Den ble saftig enkelte steder, men tør andre steder... Umulig å få den saftig overalt :o

Har lagd helstekt kylling da :) den blir alltid god :)

Hvilken film skal dere se? Jeg har litt lyst til å se minions :p
minions så vi for to dager siden mener jeg det var :) vet ikke enda hvilken film. Kjenner jeg mannen rett blir det vel en marvel film :)

Ble plutselig meldt inn som planfadder på butikken i dag ?? Men jeg har virkelig ikke råd til det!! Verken jeg eller pappen har jobb nå :( men klarer jo ikke si nei når de står der å printer hodet mitt fult med info som kan ta nattesøvnen fra enn :( men hvordan skal jeg klare dette??

Ble plutselig meldt inn som planfadder på butikken i dag ?? Men jeg har virkelig ikke råd til det!! Verken jeg eller pappen har jobb nå :( men klarer jo ikke si nei når de står der å printer hodet mitt fult med info som kan ta nattesøvnen fra enn :( men hvordan skal jeg klare dette??
Ring nr på kvitteringen du fikk. Givertelefon eller hva det er. Si du har ombestemt deg. Flott å ville hjelpe, men har man ikke råd så har man ikke det :)

Hurra! Jeg har klart å ta igjen de innleggene jeg manglet fra I går.. 40 stk. Målet er å nå 1000 i dag, manglet 80 nå da.
vi får se om vi ikke kan få skravla litt ikveld da ;)

Hehe, skal kose meg veldig.. Hihi.. Fikk bare spist pinnekjøtt en gang i fjor. Da jeg lå på føden helle romjulen. Så i år skal jeg virkelig ikke gå glipp av noe jule mat.
åh. Så i år blir det pinnekjøtt hver eneste dag ?:)

Nei, har ikke det. Det er sikkert greit. Men jeg gidder ikke se den alene. Tuppa på 3,5 syns ikke det var så moro..

Nei, en på 3,5 er for liten, min på 4,5 er litt i grenseland men ser det fordi broren ser det, og liker det selv om hun synes det er litt skummelt.

Hei hei! Høred ut som en ganske perfekt morgen du har ;) hva bringer dagen da?
Oh yes, kan ikke klage! Nå kom jeg nettopp ut av dusjen, og irriterer meg litt over at både kjøkkenet og spisestua er bomba...igjen. Forstår det ikke, er rotete uansett om jeg nettopp rydda. ???
Så blir nok litt rydding her plutselig. Der da?

Back
Topp