Neeei, vi bare elsker tacoJeg tror han er tankeleser? :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei, vi bare elsker tacoJeg tror han er tankeleser? :O
Tilbake! Har du fått kommet deg i dusjen enda?snakkesmå selv en tur i dusjen snart
![]()
ring og si du angrer? Har man ikke råd,så har man ikke. Ingen skam i detBle plutselig meldt inn som planfadder på butikken i dag ?? Men jeg har virkelig ikke råd til det!! Verken jeg eller pappen har jobb nåmen klarer jo ikke si nei når de står der å printer hodet mitt fult med info som kan ta nattesøvnen fra enn
men hvordan skal jeg klare dette??
Uff, de kan virkelig være påtrengende. Det er jo frivillig, så jeg ville bare sendt en mail og sagt at du angrer deg. Fint å hjelpe der man kan, men det krever jo at man faktisk KAN.Ble plutselig meldt inn som planfadder på butikken i dag ?? Men jeg har virkelig ikke råd til det!! Verken jeg eller pappen har jobb nåmen klarer jo ikke si nei når de står der å printer hodet mitt fult med info som kan ta nattesøvnen fra enn
men hvordan skal jeg klare dette??
så godt. Her stod vi begge opp med jenta halv 8. Da hadde hun sovet i ett fra 19 igår :OJa barnen var uppe kl 7 . Heldigvis var pappan hjemma så han stog Upp me de![]()
Ja, tror nesten jeg må det!HeheDu får pakke inn til deg selv og skrive de er fra nissen
![]()
Gratulerer!Juhu. Jenta mi er 5 måneder idag![]()
Herlighet, nå fikk jeg lyst på pinnekjøtt! :ODet hadde jeg LETT spist![]()
Mangler du mye på det da?Oj mitt mål er 700
Hva får du da?Ja, tror nesten jeg må det!![]()
Ser Asbjørn. Bare for å se enVeldig veldig forståelig!
JA!! Jeg handler inn, bare kom duog spise taco?![]()
![]()
Aldri smakt Ikea sitt. Er det så godt?Herlighet, nå fikk jeg lyst på pinnekjøtt! :O
Ikea sitt!
Om du finner det, si fra så jeg kan kjøpe littEtter at dagen startet kl 04:00 fikk jeg lov å sover igjen kl 06:30-11:00 og ble vekket med beskjed om at om 12 minutter var rundstykkene til frokosten min ferdig.
Lurer på om jeg i løpet av helgen skal ut og shoppe litt julestemning, noen som vet hvor de har det?
Mannen påstår de har det som inhalator på apoteket, men at man må ha resept så det er uaktuelt.
Mener jeg tidligere har kjøpt det på Plantasjen, noen som vet om de har det i år også?
Skal si fra om den bli godBra gjortvi lager kalkun på nyttårsaften i fjor. Den ble saftig enkelte steder, men tør andre steder... Umulig å få den saftig overalt
![]()
Har lagd helstekt kylling daden blir alltid god
![]()
Er den bra? Tenkte kanskje vi kunne se den hele familien etterpåminions så vi for to dager siden mener jeg det varvet ikke enda hvilken film. Kjenner jeg mannen rett blir det vel en marvel film
![]()
tror vi har husnisser som roter når vi ikke er der! Det samme skjer her. Skjønner ingenting??Oh yes, kan ikke klage! Nå kom jeg nettopp ut av dusjen, og irriterer meg litt over at både kjøkkenet og spisestua er bomba...igjen. Forstår det ikke, er rotete uansett om jeg nettopp rydda. ???
Så blir nok litt rydding her plutselig. Der da?