Hehe, ja.. det er ikke mye jeg bruker det heller. Stort sett glasur til kake og muffins, og kransekake. Er jo ikke ofte jeg lager detJa melis, sier vel noe om hvor sjelden vi bruker det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja.. det er ikke mye jeg bruker det heller. Stort sett glasur til kake og muffins, og kransekake. Er jo ikke ofte jeg lager detJa melis, sier vel noe om hvor sjelden vi bruker det
Hadde vært herlig med en sove unge nå etter dette. Sitter med han i armene og vugger for harde livet. Han sovnet men da jeg la han i sengen gjett hvem som våknet og lå og gliste? Og som garantert våkner mellom 5.30 og kl 6 i morgen tidligSånn var vår! Hun sov borte men hjemme våknet hun minst 4 ganger hver natthun har akkurat lært seg å sove hele netter og hun blir 4 I mars.
Jeg håper også på at nestemann ikke blir sånn, håper på noe stikk motsatt![]()
Jam hammserseng-edin var rå. Ogflere jeg ikke kommer på hva heter igjenJa, godt poeng! Der var det flere gode, nå er det spesielt Mørk som skiller seg ut
uff. Det vil vi jo ikke ha noe avJa, hvis ikke detter jeg vel om haha![]()
God nattForbereder meg på en lang dag i morgen, så jeg tar og køyer tidlig i dag også. Natta!
Sov godtForbereder meg på en lang dag i morgen, så jeg tar og køyer tidlig i dag også. Natta!
Er du bekymret?Bekymringer :/ magesmerter hele tiden nå
wow. Jeg er imponert![]()
Du er kjempeflink
Kult!! Den hadde jeg lett spist![]()
Ja når det er så vondt og gå ja :/ må ligge helt i roEr du bekymret?![]()
Jeg hater det! Litt over halve igjen... du er hjertelig velkommenJeg elsker å pakke inn julegaverEr ferdig med å pakke inn mine, men kunne faktisk tenke meg til å pakke de inn på nytt! hahaha, synes det er så koslig
og får så julestemning.
UffJa når det er så vondt og gå ja :/ må ligge helt i ro
Huff. . Håper dere finner noe som hjelper det er slitsom når det blir sånn.. det er ei gruppe på fb som heter sove uten gråt har du sett den? Kanskje du kan finne noen tips?Hadde vært herlig med en sove unge nå etter dette. Sitter med han i armene og vugger for harde livet. Han sovnet men da jeg la han i sengen gjett hvem som våknet og lå og gliste? Og som garantert våkner mellom 5.30 og kl 6 i morgen tidlig
AhJeg hater det! Litt over halve igjen... du er hjertelig velkommen![]()
DET blir det lite skravling avuff. Det vil vi jo ikke ha noe av![]()
Jeg elsker å pakke inn julegaverEr ferdig med å pakke inn mine, men kunne faktisk tenke meg til å pakke de inn på nytt! hahaha, synes det er så koslig
og får så julestemning.
Det hadde vært no, jeg er godt selskap så det kan jo være hyggelig detAhjeg skulle pakket de inn for deg med glede
![]()
Har prøvd alt nå så vet ikke hva mer jeg skal prøve:-(. Er medlem der men tror jeg har prøvd alt som kan prøves som er foreslått der også :-/. Utenom skrikekurHuff. . Håper dere finner noe som hjelper det er slitsom når det blir sånn.. det er ei gruppe på fb som heter sove uten gråt har du sett den? Kanskje du kan finne noen tips?![]()