Skravletråd desember

Sånn var vår! Hun sov borte men hjemme våknet hun minst 4 ganger hver natt :( hun har akkurat lært seg å sove hele netter og hun blir 4 I mars.

Jeg håper også på at nestemann ikke blir sånn, håper på noe stikk motsatt ;)
Hadde vært herlig med en sove unge nå etter dette. Sitter med han i armene og vugger for harde livet. Han sovnet men da jeg la han i sengen gjett hvem som våknet og lå og gliste? Og som garantert våkner mellom 5.30 og kl 6 i morgen tidlig

Ja, godt poeng! Der var det flere gode, nå er det spesielt Mørk som skiller seg ut
Jam hammserseng-edin var rå. Ogflere jeg ikke kommer på hva heter igjen :p men nå er det mest mørk som skiller seg ut.

Bekymringer :/ magesmerter hele tiden nå

Jeg elsker å pakke inn julegaver :D Er ferdig med å pakke inn mine, men kunne faktisk tenke meg til å pakke de inn på nytt! hahaha, synes det er så koslig :) og får så julestemning.
Jeg hater det! Litt over halve igjen... du er hjertelig velkommen ;)

Hadde vært herlig med en sove unge nå etter dette. Sitter med han i armene og vugger for harde livet. Han sovnet men da jeg la han i sengen gjett hvem som våknet og lå og gliste? Og som garantert våkner mellom 5.30 og kl 6 i morgen tidlig
Huff. . Håper dere finner noe som hjelper det er slitsom når det blir sånn.. det er ei gruppe på fb som heter sove uten gråt har du sett den? Kanskje du kan finne noen tips? :)

Jeg elsker å pakke inn julegaver :D Er ferdig med å pakke inn mine, men kunne faktisk tenke meg til å pakke de inn på nytt! hahaha, synes det er så koslig :) og får så julestemning.

Jeg også! Definitivt det som er mest moro.

Huff. . Håper dere finner noe som hjelper det er slitsom når det blir sånn.. det er ei gruppe på fb som heter sove uten gråt har du sett den? Kanskje du kan finne noen tips? :)
Har prøvd alt nå så vet ikke hva mer jeg skal prøve:-(. Er medlem der men tror jeg har prøvd alt som kan prøves som er foreslått der også :-/. Utenom skrikekur

Back
Topp