Den tror ikke jeg at jeg har sett heller?netflixså den første Captain America filmen
gubben fikk halvveis bakoversveis da jeg ikke hadde sett den før
når skal du hente han da?
Skal ikke hente han før i 3-tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tror ikke jeg at jeg har sett heller?netflixså den første Captain America filmen
gubben fikk halvveis bakoversveis da jeg ikke hadde sett den før
når skal du hente han da?
den første captain america filmenHva så du?
Jeg er uke glad I blåskjell, men det der hørtes godt utGratinerte blåskjell med hvitløk, persille og parmesan
Norge-Russlandoj. Det må jeg få med meg. Hvem spiller?![]()
Så kjedeligFor en gangs skyld skulle jeg ut i kveld og gubben skulle ta ansvar for legging av mini. Det endte med en som våknet 4 ganger på de 4 timene jeg var ute og selvsagt var våken når jeg kom hjem. Så nå ligger jeg her med en våken gutt som nekter å sove. Sliten av en styrete unge som ikke vil knekke koden når det kommer til søvnen. Prøvd alt
gubben vil se 2a nå, så da var det greit å se den. Vi så ant man i går så måtte jo følge opp med flere Marvel filmer.Den tror ikke jeg at jeg har sett heller?Tenker du det er en film man burde ha sett eller ihvertfall bør se nå?
Skal ikke hente han før i 3-tidenhaha
Hva ser du?Ser film jeg
Får vi ikke tid til å spise den i helgen, må den alltid tas igjen i en hverdagden er hellig![]()
Ja utrolig kjedelig :-(. Blir snart 1 år år burde kunne sovne selv. Eneste vi ikke har prøvd er skrikekur men det vil jeg ikke hellerSå kjedelig![]()
så formen holdt?Jeg begynte å pakke inn julegaver.
Gubben vil se..gubben vil se 2a nå, så da var det greit å se den. Vi så ant man i går så måtte jo følge opp med flere Marvel filmer.![]()
hehe. Sånn er det til dels her også. Nei, tror ikke vi har flere. Har dere?Får vi ikke tid til å spise den i helgen, må den alltid tas igjen i en hverdag
Har dere flere faste middager?
Ja, hun er visst ikke helt i formspennendespent og på om nora mørk spiller
![]()
hehe. Det er gode filmerGubben vil se..Får du med deg han på å se filmer du vil se da?
![]()
En periode hadde vi alltid grønnsakssuppe på søndager, men det har jeg gått leihehe. Sånn er det til dels her også. Nei, tror ikke vi har flere. Har dere?
Nei. Får håpe hun er frisk mok til i morgen. Når hun er i slag så er hun råJa, hun er visst ikke helt i form![]()
Det skjønner jeg. Jeg likte ikke det jeg heller... :/ jeg lå sammen med henne til hun sovnet til hun var nesten 2 jegJa utrolig kjedelig :-(. Blir snart 1 år år burde kunne sovne selv. Eneste vi ikke har prøvd er skrikekur men det vil jeg ikke heller
Ja, hviler hodet nedpå puten litt nå daså formen holdt?![]()