hun er ikke min faste da. Har ingen fasteGreit å holde seg til den faste frisøren ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hun er ikke min faste da. Har ingen fasteGreit å holde seg til den faste frisøren ja![]()
Leid film eller sett film som går på tv? Hvilke isåfall?god kveld..her har jeg sett filmalt bra der?
så godt å hørehihi..bare bra, så godt å være hjemme.
![]()
rolig her også. En tur ut imorgen og handle litt.Noen som har noen spennende planer i helgen da?
Jeg skal bare spise lunsj med pappa i morgen, og ut og spise med mannen på kvelden. Ellers blir det bare en rolig helg.
her bor begge våre på senja. Så vi blir der.Blir vel litt hos svigers i bardu og litt hos mine i Narvikså er heldigvis ikke så langt unna! Vet ikke hvordan jeg jobber i jula heller, så ikke så mye som er planlagt enda
![]()
Hva har stått på planen I dag?Heisann ! I dag har det virkelig gått i ett
Vi har utsatt tacoen til søndagrolig her også. En tur ut imorgen og handle litt.kose oss med taco hjemme
![]()
Ja, faktisk littSå deilig dabedre form?
Hvor lebge blir dere?Jeg vet ikke, sitter på fly til Warszawa![]()
netflixLeid film eller sett film som går på tv? Hvilke isåfall?
Her er alt bra, men begynner å bli farlig trøtt så tidligOg jeg som har lovet å hente mannen som er på julebord.. det spørs
![]()
hei heiHeisann ! I dag har det virkelig gått i ett
oj. Det må jeg få med meg. Hvem spiller?I morgen begynner håndball-VM. Som jeg gleder meg![]()
wow. Jeg er imponert
Du er kjempeflinkTakk!
Har holdt på med den i tre dager nå, så var digg å få den ferdig![]()
Jeg også!!!!!I morgen begynner håndball-VM. Som jeg gleder meg![]()
Kult!! Den hadde jeg lett spist
Hva så du?ble opptatt med en film![]()
slappe av hjemme og kose ossPlaner for Helgen da dere ?
den er helligVi har utsatt tacoen til søndagTaco er helt klart et høydepunkt i seg selv her hjemme
![]()