Skravletråd desember

Det skjønner jeg. Jeg likte ikke det jeg heller... :/ jeg lå sammen med henne til hun sovnet til hun var nesten 2 jeg :o men jeg var så fryktelig redd pga at hun hadde astma å med en gang hun gråt så kastet hun opp :( jeg var så redd for at hun skulle kveles redd å slett :o
Det forstår jeg godt:-). Hadde gjort det samme selv. Her bare vil han ikke sovne selv og med 2 sta foreldre har han mye stahet i seg. Kjenner jeg er så utrolig sliten at jeg ser stjerner. Håper ikke neste unge blir lik:-/.
Lurer på om jeg skal få foreldrene mine til å ha han en natt for å se hvordan han sover der. Hørt om mange små som våkner mange ganger ila natten hjemme men sover godt hos besteforeldre.

Det forstår jeg godt:-). Hadde gjort det samme selv. Her bare vil han ikke sovne selv og med 2 sta foreldre har han mye stahet i seg. Kjenner jeg er så utrolig sliten at jeg ser stjerner. Håper ikke neste unge blir lik:-/.
Lurer på om jeg skal få foreldrene mine til å ha han en natt for å se hvordan han sover der. Hørt om mange små som våkner mange ganger ila natten hjemme men sover godt hos besteforeldre.
Sånn var vår! Hun sov borte men hjemme våknet hun minst 4 ganger hver natt :( hun har akkurat lært seg å sove hele netter og hun blir 4 I mars.

Jeg håper også på at nestemann ikke blir sånn, håper på noe stikk motsatt ;)

Jeg begynte å pakke inn julegaver.
Jeg elsker å pakke inn julegaver :D Er ferdig med å pakke inn mine, men kunne faktisk tenke meg til å pakke de inn på nytt! hahaha, synes det er så koslig :) og får så julestemning.

Back
Topp