det hadde nok jeg og gått lei avEn periode hadde vi alltid grønnsakssuppe på søndager, men det har jeg gått leiså nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det hadde nok jeg og gått lei avEn periode hadde vi alltid grønnsakssuppe på søndager, men det har jeg gått leiså nei
Imponerende! Jeg må virkelig kjempe for å få men mannen på sånne filmerhehe. Det er gode filmernja. Noen får jeg han med på. P.s i love you og andre romantiske filmer og komedier hadde han nok ikke sett på egen hånd
![]()
viktig å hvile mellom slageneJa, hviler hodet nedpå puten litt nå da![]()
Det var et siste forsøk på å være litt sunn i slutten av ukadet hadde nok jeg og gått lei av![]()
bare smisker om at vi kan ligge å kose i sofaen i armkroken hans om vi ser film. Det funkerImponerende! Jeg må virkelig kjempe for å få men mannen på sånne filmer![]()
hoho ser denDet var et siste forsøk på å være litt sunn i slutten av uka(gjerne etter mye godteri i helga)
Ja, hun må virkelig være noe av det beste som har vært på landslaget spør du megNei. Får håpe hun er frisk mok til i morgen. Når hun er i slag så er hun rå![]()
Da hadde mannen sagt at det kan vi gjøre til hvilken som helst filmbare smisker om at vi kan ligge å kose i sofaen i armkroken hans om vi ser film. Det funker![]()
minner meg om de forrige stjernen på laget. "Forrige" generasjonen. Der var det mange råeJa, hun må virkelig være noe av det beste som har vært på landslaget spør du megKrysser fingrene!
hoho. Da blir det verreDa hadde mannen sagt at det kan vi gjøre til hvilken som helst film![]()
Ja, godt poeng! Der var det flere gode, nå er det spesielt Mørk som skiller seg utminner meg om de forrige stjernen på laget. "Forrige" generasjonen. Der var det mange råe![]()
SvigermonsterHva ser du?
Det forstår jeg godtDet skjønner jeg. Jeg likte ikke det jeg heller... :/ jeg lå sammen med henne til hun sovnet til hun var nesten 2 jegmen jeg var så fryktelig redd pga at hun hadde astma å med en gang hun gråt så kastet hun opp
jeg var så redd for at hun skulle kveles redd å slett
![]()
Har du mange å pakke inn?Jeg begynte å pakke inn julegaver.
Ja, hvis ikke detter jeg vel om hahaviktig å hvile mellom slagene![]()
Den er morsomSvigermonster
Sånn var vår! Hun sov borte men hjemme våknet hun minst 4 ganger hver nattDet forstår jeg godt. Hadde gjort det samme selv. Her bare vil han ikke sovne selv og med 2 sta foreldre har han mye stahet i seg. Kjenner jeg er så utrolig sliten at jeg ser stjerner. Håper ikke neste unge blir lik:-/.
Lurer på om jeg skal få foreldrene mine til å ha han en natt for å se hvordan han sover der. Hørt om mange små som våkner mange ganger ila natten hjemme men sover godt hos besteforeldre.
Ja, litt over 40. 15 åringen hjelper meg litt daHar du mange å pakke inn?
Morsom?Svigermonster
Jeg elsker å pakke inn julegaverJeg begynte å pakke inn julegaver.