Skravletråd desember

netflix :) så den første Captain America filmen :) gubben fikk halvveis bakoversveis da jeg ikke hadde sett den før :p når skal du hente han da?
Den tror ikke jeg at jeg har sett heller? :p Tenker du det er en film man burde ha sett eller ihvertfall bør se nå?
Skal ikke hente han før i 3-tiden :D haha

For en gangs skyld skulle jeg ut i kveld og gubben skulle ta ansvar for legging av mini. Det endte med en som våknet 4 ganger på de 4 timene jeg var ute og selvsagt var våken når jeg kom hjem. Så nå ligger jeg her med en våken gutt som nekter å sove. Sliten av en styrete unge som ikke vil knekke koden når det kommer til søvnen. Prøvd alt
Så kjedelig :(

Den tror ikke jeg at jeg har sett heller? :p Tenker du det er en film man burde ha sett eller ihvertfall bør se nå?
Skal ikke hente han før i 3-tiden :D haha
gubben vil se 2a nå, så da var det greit å se den. Vi så ant man i går så måtte jo følge opp med flere Marvel filmer. :)

Jeg begynte å pakke inn julegaver.

Gubben vil se.. :p Får du med deg han på å se filmer du vil se da? :D
hehe. Det er gode filmer ;) nja. Noen får jeg han med på. P.s i love you og andre romantiske filmer og komedier hadde han nok ikke sett på egen hånd :p

Ja utrolig kjedelig :-(. Blir snart 1 år år burde kunne sovne selv. Eneste vi ikke har prøvd er skrikekur men det vil jeg ikke heller
Det skjønner jeg. Jeg likte ikke det jeg heller... :/ jeg lå sammen med henne til hun sovnet til hun var nesten 2 jeg :o men jeg var så fryktelig redd pga at hun hadde astma å med en gang hun gråt så kastet hun opp :( jeg var så redd for at hun skulle kveles redd å slett :o

Back
Topp