Okei. Jeg har jo handlet for denne uka og tenkte egentlig ikke i vei før neste uke. Om det er mye gode tilbud, så får vi se daLeste noen rykter om at det kan være fram til 20? Ingen som har reklamert noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Jeg har jo handlet for denne uka og tenkte egentlig ikke i vei før neste uke. Om det er mye gode tilbud, så får vi se daLeste noen rykter om at det kan være fram til 20? Ingen som har reklamert noe.
skulle tro man bare var limt til sofaen av og tilJa, helt utrolig!![]()
Pleier som regel å handle på coop extra, men tar gjerne turen innom rema for å handle ting som blir brukt og kan ligge I skapet jaOkei. Jeg har jo handlet for denne uka og tenkte egentlig ikke i vei før neste uke. Om det er mye gode tilbud, så får vi se da![]()
hvor mange har du da?Hehe, sant nok!
Men jeg er ikke i nærheten av 700innlegg
Hei, heiHei på dere jenterda er jeg på vei for å møte min kjære på jobben. Skal kjøpe med meg noe godt til han
han skal være med på ul
jeg har kjent lille i 2 dager nå
små dult
hva skal dere idag?
![]()
Min mann skal på spillekveld i kveld, men det er bare koselig for han![]()
jeg har lyst at hele min ukesmeny skal bestå av julekakerDa bør jeg sette meg ned å tenke på ukesmeny for neste uke.
Hva har jeg lyst til å spise da mon tro![]()
Her handler jeg stort sett på rema 1000 til vanlig ogsåPleier som regel å handle på coop extra, men tar gjerne turen innom rema for å handle ting som blir brukt og kan ligge I skapet ja![]()
Nam, så deiligDa er krumkaker laget![]()
det var tidligSå digg da
Vi var oppe 7.30... Så kjørte vi gubben på jobb og gikk på besøk![]()
han legger jo godt på seg, så han får iallefall nok matJa, var helt greit egentlig
Ja, han gjør vel det..har vært sånn helt siden han ble født![]()
haha. Tror du beskriver gubben min nåHahaha.. Jeg lurer på om min trenger briller. For han har støvsuget å ikke fått med seg halvparten av støvetskjønner ikke at det er mulig!! Han løfter heller ikke på noe. Støvsuger aldri sofan feks. Eller trappa til loftet. Veldig god på å støvsuge rundt spisestolen til småen da
hihi
Ja gubben har hatt smaksprøver allerede og mistenker jeg må lage en til porsjon til før julNam, så deilig![]()
Har både coop og rema 500 m fra huset. Eller det er 450 m til coop og 500 m til rema, stortsett derfor vi havner på coopHer handler jeg stort sett på rema 1000 til vanlig også![]()
Det setter nok familien pris påSer it til at jeg rekker julebaksten i år også og det er bra![]()
nam nam. Sender du noen over hit?Da er krumkaker laget![]()
Ja, det tror jegDet setter nok familien pris på![]()
Jeg vet....hater det selv!Middag middag hatar laga middag nu før tiden. Har ingen ide![]()
Må reise meg å prøve å gjøre noe jeg også. Skravlingen dabbet litt av her nå, tar seg sikkert opp igjen I kveld .Lille U sover.
Jeg har mistet litt av skravleenergien.
Da er det vel tid for litt husarbeid