Jeg tror det ikke før jeg får se detkanskje jeg tar tidlig juleferie fra forum dahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det ikke før jeg får se detkanskje jeg tar tidlig juleferie fra forum dahaha
ikke sant?:O har så lyst på krumkaker, troikabiter og alt sammen!kake.... kafffeeee..... *sikle* ikke bra å henge her inne og lese hva folk baker![]()
Så koseligGod dag,god dag
Idag er jeg og lille F på besøk hos min bror![]()
herligPause!
Tikker inn meld om pakker som har kommet
Prøver å stikke av med førsteplassen nå som RonjaR er opptatt og Synnøve ikke er tilstedehihi. Er visst litt skravlete for tiden![]()
Er det bare i dag da?Tror jeg må trosse formen å ta meg en tur på rema 1000. Helt syke billige priser der I dag ser jeg.![]()
Hva har de på tilbud nå?Tror jeg må trosse formen å ta meg en tur på rema 1000. Helt syke billige priser der I dag ser jeg.![]()
Vi har lagt merke til dethihi. Er visst litt skravlete for tiden![]()
JaÅåh, så herlig med babyspark!
Lykke til på ul da
Jeg skal på jobb kl 16:00, er ferdig kl.19:00. Så håper på å få skravlet litt mer i kveld![]()
noe annet ville no vært særledes trist daOverlever nok
Pause nå
ikke sant?:O har så lyst på krumkaker, troikabiter og alt sammen!
Det sier jeg også til meg selvSå lenge man klarer kravene spiller plasseringen ingen rolle
JaSå stas det blir med uler det første ul og første barn? Så snill du er med din kjære ❤ Hva slags spillekveld skal han på?
![]()
Dakkars, abstinenser av å ikke ligge på toppDet sier jeg også til meg selv![]()
Så heldig de erKlær til barna fra Zalando
Fikk så lyst på alt at jeg måtte hente meg noen smultringer i fryserenikke sant?:O har så lyst på krumkaker, troikabiter og alt sammen!
Du må skravle på for å ta igjen førsteplassen daDet sier jeg også til meg selv![]()
Jeg aner egentlig ikke. Men ser det er priskrig mellom rema og kiwi. Se i tilbudstrådenHva har de på tilbud nå?
Leste noen rykter om at det kan være fram til 20? Ingen som har reklamert noe.Er det bare i dag da?
Jeg la merke til den prisen på pannekakemiks i går. Syntes det var billig, men trodde den kostet det jeg
Ser du får veldig mye annet billig også![]()
Så gøy daIkke de store planene, skal på årsmøte med vikinglaget så lillebror skal sove hos mamma fra lørdag til søndag og frøkna er hos faren. Ellers så driver jeg og lillebror bare å koser oss egentlig![]()
Planer for helgen du da?