Skravletråd desember

Leste noen rykter om at det kan være fram til 20? Ingen som har reklamert noe.
Okei. Jeg har jo handlet for denne uka og tenkte egentlig ikke i vei før neste uke. Om det er mye gode tilbud, så får vi se da;)

Okei. Jeg har jo handlet for denne uka og tenkte egentlig ikke i vei før neste uke. Om det er mye gode tilbud, så får vi se da;)
Pleier som regel å handle på coop extra, men tar gjerne turen innom rema for å handle ting som blir brukt og kan ligge I skapet ja :)

Hei på dere jenter :D da er jeg på vei for å møte min kjære på jobben. Skal kjøpe med meg noe godt til han :) han skal være med på ul ❤️ jeg har kjent lille i 2 dager nå :) små dult :D hva skal dere idag? :)
Min mann skal på spillekveld i kveld, men det er bare koselig for han :D
Hei, hei:D
Koselig å se deg innom! Lykke til på ul❤️

Pleier som regel å handle på coop extra, men tar gjerne turen innom rema for å handle ting som blir brukt og kan ligge I skapet ja :)
Her handler jeg stort sett på rema 1000 til vanlig også :)

Ja, var helt greit egentlig :)
Ja, han gjør vel det..har vært sånn helt siden han ble født :p
han legger jo godt på seg, så han får iallefall nok mat :) men hadde jo vært greit å slippe å amme annahver time hver natt :p

Hahaha.. Jeg lurer på om min trenger briller. For han har støvsuget å ikke fått med seg halvparten av støvet :p skjønner ikke at det er mulig!! Han løfter heller ikke på noe. Støvsuger aldri sofan feks. Eller trappa til loftet. Veldig god på å støvsuge rundt spisestolen til småen da ;) hihi
haha. Tror du beskriver gubben min nå :p

Her handler jeg stort sett på rema 1000 til vanlig også :)
Har både coop og rema 500 m fra huset. Eller det er 450 m til coop og 500 m til rema, stortsett derfor vi havner på coop :p

Lille U sover.
Jeg har mistet litt av skravleenergien.
Da er det vel tid for litt husarbeid

Back
Topp