Stekte selv på mandag og det tar lang nok tid jaJa tar jo uendelig lang tid å steke dem. Og med en liten som ikke har tålmodighet til å la meg steke ferdig så er det en tålmodighetsprøve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stekte selv på mandag og det tar lang nok tid jaJa tar jo uendelig lang tid å steke dem. Og med en liten som ikke har tålmodighet til å la meg steke ferdig så er det en tålmodighetsprøve
O ja. Igår da sa han eg har spist middag i bhg . Eg blev helt paff. de stemde før de ansatta sa detså de e positivt
Det er endel av de samme som har vunnet, ja, men det faller stadig folk av, og nye kommer til.Oi. Må ha 2424 for å vinne storksaken, ja.. Det tror jeg at jeg kan se langt etter..
Men når kravene er så høye, vil ikke det føre til at det er de samme som vinner veldig ofte?
Mannen som satt ved siden av meg merket den veldig godt![]()
Hehe ja ikke santStekte selv på mandag og det tar lang nok tid ja![]()
Topp 10 er bra da
Jeg faller nok ned i løpet av helga, så får vi se hvor langt. Hvor ligger du nå da?
Det skal gå braDet klarer du nok!![]()
Det må jeg også gjøreLigger på 15.plass tror jeg.
Kommer ikke til å henge med i helga, så får ta det igjen ut i uka![]()
Hvor mange egg lagde du av da?Hehe ja ikke sant. Skulle også lage til foreldrene mine så tok ekstra lang tid
Her tok første 52 timer fra vannet gikk
Laget av 4 eggHvor mange egg lagde du av da?![]()
Har prøvd å tvinge smokk på han her og, men tror det virka motsatt vei, gitt![]()
Det må jeg også gjøre![]()
15.plass er bra da![]()
Eg tvang mannen Og å prøva lystgassUsj, det er sååå fælt!![]()
Samme som meg daLaget av 4 egg. Ikke laget det før så til første forsøk ble det ganske bra ifølge gubben;-)
Det skal gå bra
Spent på neste oppdatering nå.