Skravletråd desember

God morgen. Ligger i sengen og håper på et mirakel: at kynnere skal bli til rier. Er vel nesten som å håpe på at vannet skal bli til vin :p

Mannen ligger ved siden av meg og sover, selv om han skulle ha vært på jobb kl 08. Har ikke hjerte til å vekke ham. Synes han kan bli hjemme og hvile ut, etter å stort sett ha vært søvnløs en uke nå.
krysser fingrene for litt rier nå ;) Har hn flexitid siden han egentlig skulle vært på jobb? Utrlig slitsomt å ikke fått sove særlig på en hel uke :S

Ja. Eller det er vannkoppene. Hun får ikke flere, så det er bra. Da er det påtur tilbake. Men hun klør så mye :( og spesielt i hodet. Lite som man kan gjøre :/
Stakar lille :( fortsatt god bedring!

Nå vad 3 åringen ut dørren :) de skulle på tur till kirken idag.
Ja vad ska med og jenta finna på idag??
Først måste me spisa frukost sen får me se :) væntar spent på alla mina pakketer ska komma i posten:D mannen kommer tro eg e gal nær han ser fler av de.:p
hva har du bestilt ?:D

Vært hos legen med lille tuppa, ene øret var bedre, men vi måtte til med en skylling av høyre øret, ikke rart jenta roper og hører dårlig for å si det sånn :p det kom det ut mye rart..

Der sovnet mini etter litt sutring i vognen. Har egentlig tenkt å gå i åpen barnehage idag men får se hvor lenge han sover. Hvis ikke får vi prøve å gå en tur til neste lur:). Også får jeg lage krumkaker :)
ååh, krumkaker hørtes farlig godt ut. Hvorfor har jeg iklr krumkakejern?? :(

God morgen alle sammen! Blir lite skravling på meg i formiddag. Skal til kiropraktor og deretter lovte jeg å være med ei venninne til ikea. Angrer nå, men gjort er gjort og sagt er sagt. :p
kos deg på ikea da. Jeg elsker det :D men det er slitsomt :p

God morgen :) akkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig :) hva gjør dere i dag ?
det regner jeg med blir hyggelig. Her er jeg akkurat kommet meg opp av senga..gubben mater jenta, men jeg ordner kaffe :)

Inatt spiste han bare kl12, 3 og kl6 :p yay!
Ja, det er mye sånn.. Vet ikke hvor mye han får i seg egentlig siden jeg ammer, men han sovner hver gang han spiser.. Blir vel sikkert ikke helt ferdig for hver gang :eek:
det var jo bedre enn forventet da;) nei, kanskje det er det. Han koser seg så mye at han sovner :p håper det bedrer seg snart da. Når mer fast føde kommer :)

Vi må vel skravle i dag også, men jeg må ha meg en dupp mellom skravlingen også :p
Snart klar for å sette inn et ekstra gir her:)
Må bare steke ferdig småkakene først.

Skal legge ut bilder når jeg er ferdig ;)
Jeg er også veldig glad i å bake, men dette er første gang jeg prøver meg på noe slikt :p

Flink du er, tipper ungene ble fornøyde me kakene sine.

Skal skravle med deg mellom stekingen ;)
Ohh ja de blir glad specielt 3 Åringen .
Ja takk :-)

Back
Topp