ah. Hårreisende hvor dypt neddi mange er :OVar dt svenske jeg så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ah. Hårreisende hvor dypt neddi mange er :OVar dt svenske jeg så
Så kjedeligBrukte bare lang tid på å sovne... Og måtte tidlig opp.
ja. Blir et stykkeAh et lite stykke det da![]()
Hei og god morgenGodmorgon allesammen
har dere Sovit gott?
Håper dere får en herlig dagDer sovnet mini etter litt sutring i vognen. Har egentlig tenkt å gå i åpen barnehage idag men får se hvor lenge han sover. Hvis ikke får vi prøve å gå en tur til neste lur. Også får jeg lage krumkaker
![]()
Takk for det, Kengu. Hååer du får en fin dag på jobb selv om du er supertrøttGod morgen alle sammen
Håper dere får en fin dag.
Jeg er på jobben men er Supertrøtt
God formiddagGod morgen alle sammen! Blir lite skravling på meg i formiddag. Skal til kiropraktor og deretter lovte jeg å være med ei venninne til ikea. Angrer nå, men gjort er gjort og sagt er sagt.![]()
neste år bor vi på samme plass som foreldrene mine, så da blir det gjortMhm. Får håpe du får gjort det neste år da![]()
Takk for detTakk Snælla du.
Likeså![]()
krysser fingrene for at du hører fra sykehuset snartJa. Ikke noe godt.. Mhm, håper på det.
Du har termin på julaften var det sånn?Derfor var jeg ute i ekstra god tid denne gangen![]()
Prøv å kos degGod morgen alle sammen! Blir lite skravling på meg i formiddag. Skal til kiropraktor og deretter lovte jeg å være med ei venninne til ikea. Angrer nå, men gjort er gjort og sagt er sagt.![]()
Har vært hos legen med tuppa, nå ligger jeg på sofaen.God morgenakkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig
hva gjør dere i dag ?
Skal prøve på det! Ikke akkurat favorittsysselen min, men får kjøpe litt julepynt og kose meg.God formiddag
Kos deg på IKEA!
Vi må vel skravle i dag også, men jeg må ha meg en dupp mellom skravlingen ogsåMå prøve på litt skravling i dag også
Først skal jeg bake litt og lade telefonen![]()
Ja, de er gode! Det skal jeg jammen gjøre!Prøv å kos degkjøp deg noen kanelbullar så blir det bra
![]()
Lå lenge våken selv, nærmere 2 sovnet jeg tenker jeg...jeg sovna ikke før nærmere 1 :O Fikk bare ikke til..
Har blitt kastetnut en gang. . Håper det holder segDet er helt sikkert det
Gått bra idag da!
I ettermiddag tviler jeg på det blir hvil, og må jobbe i kveld. Men skal prøve gi meg så jeg får lagt meg i normal tid i det minste.hoho, da kan du vel bli fort fin i fartaKan ikke få tatt deg en hvil litt i ettermiddag?
Viktig med en liten premieJa, de er gode! Det skal jeg jammen gjøre!![]()