Skravletråd desember

Dere skravler fort og mye, jeg falt av i kveld.

Men bare fortsett, Tamara sier hun utfordrer oss på 10 000 i morgen også, og "i morgen" begynte kl 23 ettersom serveren har tidssone 0, i stedet for +1. Så nå skravler vi for morgendagens utfordring
Håper vi klarer det idag:D

Au au.. Går det bra, det hørtes nesten litt vondt ut.. :/ men får vise bilde eller?

Jeg skal faktisk sove nå-jeg skal!
Tuppa har time til legen i morgen tidlig. ..
Jada, går bra nå. Men var deprimerende å måtte file ned negler jeg hadde jobbet mye for å få fine :-P
Og noen av dem knakk jo også, og det var ikke særlig godt :-o
Men nå begynner de å vokse ut igjen uten sprekker og slitasje ;-)

Nå er de ensfargede blå, passer til morgendagens antrekk på julebordet ;-)

1449123849099.jpg
Litt vanskelig å få frem blåfargen på bildet ser jeg, men mørk blå med glitter.

Godmorgon allesammen :-)
har dere Sovit gott?

God morgen! ;)
Har sovet godt de timene jeg har sovet -skulle gjerne ha sovet litt til ;p Med oppstykka søvn hver natt føler jeg meg fyllasjuk hver morgen...
Enn du, sovet godt? :)

Jeg har jo ingenting å klage på mot musemors tretimersnatt, men jammen er jeg trøtt jeg også...
Lang dag i går, kort natt, ny lang dag idag og trolig enda en kort natt... Og så julebord på fredag... Luuuurer på om jeg blir fort fin i farta da gitt...:p
Høres slitsomt ut:(
Sovet dårlig?

Huff da:(
Hvorfor så lite??
Lille U våknet og skulle ha pupp når vi gikk og la oss og han hadde problemer med å sovne igjen på grunn av tatt nese og hosting.
Hver gang han hostet syns jeg det nesten hørtes ut som om han fikk pustestopp så jeg fikk ikke sove etter han sovnet.
Det løsnet for han rundt kl 1, og jeg sovnet.
Kl 4 våknet han av hosting og ville ha pupp og siden har han ikke sovet

God morgen. Ligger i sengen og håper på et mirakel: at kynnere skal bli til rier. Er vel nesten som å håpe på at vannet skal bli til vin :p

Mannen ligger ved siden av meg og sover, selv om han skulle ha vært på jobb kl 08. Har ikke hjerte til å vekke ham. Synes han kan bli hjemme og hvile ut, etter å stort sett ha vært søvnløs en uke nå.

Rotenatt.

I år takler ikke ungene kalenderen, sånn har der ikke vært før om årene.

1.20 var klokka når storebror spurte om det var morgen
Nei, sa jeg.
Han la seg igjen og jeg rakk akkurat sovne, så var lillesøster der. Jeg vil åpne kalender.

Nei, det er natt.

Rotenatt.

I år takler ikke ungene kalenderen, sånn har der ikke vært før om årene.

1.20 var klokka når storebror spurte om det var morgen
Nei, sa jeg.
Han la seg igjen og jeg rakk akkurat sovne, så var lillesøster der. Jeg vil åpne kalender.

Nei, det er natt.
Tror jeg ville ha innført åpning på ettermiddagen i stedet, for å se om det hjelper.

Back
Topp