Skravletråd desember

Håper vi klarer det idag:D

Vi ligger i alle fall godt an.

I går estimerte vi 1000-1500 når vi tok den første stat sånn rundt klokka ti, og for å ikke overdrive beregnet vi 1000 (I så fall landet vi på 7800, vi får se hva fasiten til Tamara sier, jeg tror i alle fall over 8000) Da stoppet jeg telling for i går klokken 23 siden serveren ikke ligger i vår tidssone, og regner totalen for klokken 23 i går kveld som starten på dette døgnet. Da har vi skrevet 1394 innlegg og startet 32 tråder nå klokken 8. Mye av det nok etter klokken 23 i går? Uansett, god start.

Vi ligger i alle fall godt an.

I går estimerte vi 1000-1500 når vi tok den første stat sånn rundt klokka ti, og for å ikke overdrive beregnet vi 1000 (I så fall landet vi på 7800, vi får se hva fasiten til Tamara sier, jeg tror i alle fall over 8000) Da stoppet jeg telling for i går klokken 23 siden serveren ikke ligger i vår tidssone, og regner totalen for klokken 23 i går kveld som starten på dette døgnet. Da har vi skrevet 1394 innlegg og startet 32 tråder nå klokken 8. Mye av det nok etter klokken 23 i går? Uansett, god start.
Det med tidssonen er min antagelse, har ikke fått dt bekreftet, er bare det som er mest logisk

Tror jeg ville ha innført åpning på ettermiddagen i stedet, for å se om det hjelper.

Tanken er vurdert ja.

Vi hr alltid hatt på morgenen, og det har fungert helt fint i alle år til nå (de er 7 og 4,5, vi har hatt kalender siden 2009 til eldste og siden 2012 med yngste) men på et rolig tidspunkt der de ikke er sure (I dag tidlig gikk nemlig det meste litt på skeis, mye fordi en ville ha frokost hjemme og en i bhg og derved litt dårlig tid, samtidig som vi dessverre ikke hadde melk til å koke turkakao til storebror som har uteskoledag) så får vi ta en prat med dem om de enten klarer å sove bedre, eller rett og slett ha kalender på ettermiddagen, for det er ikke bra at de er sååååå gira at de ikke sover...

I tillegg blir mora gretten da, for jeg la meg jo fordi jeg var trøtt, og da startet lillesøster i magen megashow så SOVE fikk jeg jo slett ikke, først lå jeg med mobilen litt men når jeg var klar for å sove var hun slett ikke det, roet seg ikke før mannen kom, når jeg la magen inntil ham, men det var vel en time etter at jeg la meg.

Og lillesøster går ikke tilbake til sin egen seng når hun har våknet, det gjør storebror, så han tuslet nå i det minste bare tilbake til sengen sin, men hun skulle altså ligge hos oss, jeg la ned påstand om at hun måtte ligge hos pappa da, for jeg orket ikke at hun skulle kave rundt meg når søstra nettopp hadde sluttet å kave i meg, men rotenatt ble det, og jeg våkna vel en gang eller to av meg selv også.

Det med tidssonen er min antagelse, har ikke fått dt bekreftet, er bare det som er mest logisk

Sant nok, men da jeg skrev om det i statustråden i går skrev Tamara "det er fordi serveren vår ikke ligger i Norge :)" så¨jeg antar rett og slett at din antakelse stemmer.

Vi får se om beregningne våre for i dag fra 23 til 23 stemmer relativt greit
jeg er bittelitt usikker, for tallene jeg hadde klokken 23 hadde jeg også 3-4 minutter før 23, på mobilen min, sjekket klokken mot timeanddate, kommer det ikke oppdagering klokken 2250, 2300 og 2310, men 2256, 2306 og 2316 ca. Siden jeg har justert klokken på pc etter det samme, så er det sånn der også nå, klokken min VAR 6 minutter feil men da stemte i det minste oppdateringstidspunktene.... på en måte.

God morgen! ;)
Har sovet godt de timene jeg har sovet -skulle gjerne ha sovet litt til ;p Med oppstykka søvn hver natt føler jeg meg fyllasjuk hver morgen...
Enn du, sovet godt? :)
Da e du ikkje ensam om få sova mer. Sov 6 timmar inatt. Vart uppe 2 ganger på de 6 timmarna. Va har du før planer idag?

Sant nok, men da jeg skrev om det i statustråden i går skrev Tamara "det er fordi serveren vår ikke ligger i Norge :)" så¨jeg antar rett og slett at din antakelse stemmer.

Vi får se om beregningne våre for i dag fra 23 til 23 stemmer relativt greit
jeg er bittelitt usikker, for tallene jeg hadde klokken 23 hadde jeg også 3-4 minutter før 23, på mobilen min, sjekket klokken mot timeanddate, kommer det ikke oppdagering klokken 2250, 2300 og 2310, men 2256, 2306 og 2316 ca. Siden jeg har justert klokken på pc etter det samme, så er det sånn der også nå, klokken min VAR 6 minutter feil men da stemte i det minste oppdateringstidspunktene.... på en måte.
Det med at serveren ligger i et annet land har jeg ikke fått med meg, men det høres logisk ut i henhold til mine antagelser.
Føler med "smart" nå :P
Noen minutter fra eller til har sikkert ikke så mye å si.
Start tallene i dag var:
Tråder: 2 654 533

Nå:
Tråder startet: 33
Innlegg i dag: 1.436

God morgen. Ligger i sengen og håper på et mirakel: at kynnere skal bli til rier. Er vel nesten som å håpe på at vannet skal bli til vin :p

Mannen ligger ved siden av meg og sover, selv om han skulle ha vært på jobb kl 08. Har ikke hjerte til å vekke ham. Synes han kan bli hjemme og hvile ut, etter å stort sett ha vært søvnløs en uke nå.
Godmorgon :-) nær har har du termin??
Nei ikkje vekk han låt han sova :p

Det med at serveren ligger i et annet land har jeg ikke fått med meg, men det høres logisk ut i henhold til mine antagelser.
Føler med "smart" nå :p
Noen minutter fra eller til har sikkert ikke så mye å si.
Start tallene i dag var:
Tråder: 2 654 533

Nå:
Tråder startet: 33
Innlegg i dag: 1.436

Noen minutter fra eller til betyr bare at jeg vet ikke om det er 2256 eller 2306 som er den korrekte "slutt/start-streken" og derved avviker muligens konklusjonen vår med en timunutters, så da ligger på... vel, det vet jeg ikke helt, men sånn 120-150 innlegg kanskje?

Vi får se hva fasiten til Tamara sier etter i dag, men først er jeg spent på i går, jeg tror vi underestimerte hva som var skrevet før første stat en del, men samtidig kom vi nok ikke i nærheten av 10 000 da, kanskje ca 8000? Noe over troooor jeg egentlig, men usikker. I dag har vi bedre estimat på starten i alle fall. Og har skrevet langt mer.

Nå vad 3 åringen ut dørren :) de skulle på tur till kirken idag.
Ja vad ska med og jenta finna på idag??
Først måste me spisa frukost sen får me se :) væntar spent på alla mina pakketer ska komma i posten:D mannen kommer tro eg e gal nær han ser fler av de.:p

Last edited:
Lille U våknet og skulle ha pupp når vi gikk og la oss og han hadde problemer med å sovne igjen på grunn av tatt nese og hosting.
Hver gang han hostet syns jeg det nesten hørtes ut som om han fikk pustestopp så jeg fikk ikke sove etter han sovnet.
Det løsnet for han rundt kl 1, og jeg sovnet.
Kl 4 våknet han av hosting og ville ha pupp og siden har han ikke sovet
Da håper jeg virkelig du får lagt deg litt igjen!:(

Godt å høre at vi er flere :) synes det er så leit at han måtte begynne så tidlig. Men har ikke mulighet til å være lenger hjemme. Men hans storkoser seg jo! Så er jo egentlig bare bra!
Da blir det litt enklere. Tuppa var fryktelig glad I bhg du også, i så mye lenger nå men det går I bølgedaler :p

Back
Topp