Mmm...det er snadderNå fikk jeg veldig lyst på hjemmelaget kakemann..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm...det er snadderNå fikk jeg veldig lyst på hjemmelaget kakemann..
Håper vi klarer det idagDere skravler fort og mye, jeg falt av i kveld.
Men bare fortsett, Tamara sier hun utfordrer oss på 10 000 i morgen også, og "i morgen" begynte kl 23 ettersom serveren har tidssone 0, i stedet for +1. Så nå skravler vi for morgendagens utfordring
Jada, går bra nå. Men var deprimerende å måtte file ned negler jeg hadde jobbet mye for å få fineAu au.. Går det bra, det hørtes nesten litt vondt ut.. :/ men får vise bilde eller?
Jeg skal faktisk sove nå-jeg skal!
Tuppa har time til legen i morgen tidlig. ..

Nei nei eg tar de ikkje som negativtde e bara slitsomt og vont ner du ser att ditt barn ikkje spiser . Ja hoppas det .
Godmorgon allesammen![]()
har dere Sovit gott?
Ja det må du ;-)Det minner meg om jeg må gjøre mine negler julebordklare ila dagen...
Huff daHurra for hele 3 timer med søvn i natt![]()
God morgenGod morgen![]()
Høres slitsomt utJeg har jo ingenting å klage på mot musemors tretimersnatt, men jammen er jeg trøtt jeg også...
Lang dag i går, kort natt, ny lang dag idag og trolig enda en kort natt... Og så julebord på fredag... Luuuurer på om jeg blir fort fin i farta da gitt...![]()
Ofte sånnNja deilig når vi er fremme men ikke å kjøre dit da
Lille U våknet og skulle ha pupp når vi gikk og la oss og han hadde problemer med å sovne igjen på grunn av tatt nese og hosting.Huff da
Hvorfor så lite??
Mhm. Får håpe du får gjort det neste år daja. Synd jeg ikke får gjort det iår med mamma da.
Ja. Ikke noe godt.. Mhm, håper på det.uff. Så ille?håper virkelig de finner ut av det
![]()
Mhm.. Skulle få time denne uka, men nå er uka straks over og jeg har ikke hørt noe enda... Så lurer på nårIsj da, høres jo litt muffens ut... Godt du får sjekka da!
Ja, de gjør nok detDet gjør de helt sikkert!
Tror jeg ville ha innført åpning på ettermiddagen i stedet, for å se om det hjelper.Rotenatt.
I år takler ikke ungene kalenderen, sånn har der ikke vært før om årene.
1.20 var klokka når storebror spurte om det var morgen
Nei, sa jeg.
Han la seg igjen og jeg rakk akkurat sovne, så var lillesøster der. Jeg vil åpne kalender.
Nei, det er natt.
Hurra for hele 3 timer med søvn i natt![]()