Skravletråd desember

Der sovnet mini etter litt sutring i vognen. Har egentlig tenkt å gå i åpen barnehage idag men får se hvor lenge han sover. Hvis ikke får vi prøve å gå en tur til neste lur:-). Også får jeg lage krumkaker :-)
Håper dere får en herlig dag:D

God morgen alle sammen :)
Håper dere får en fin dag.
Jeg er på jobben men er Supertrøtt
Takk for det, Kengu. Hååer du får en fin dag på jobb selv om du er supertrøtt :)

God morgen alle sammen! Blir lite skravling på meg i formiddag. Skal til kiropraktor og deretter lovte jeg å være med ei venninne til ikea. Angrer nå, men gjort er gjort og sagt er sagt. :p
God formiddag:D
Kos deg på IKEA!

God morgen alle sammen! Blir lite skravling på meg i formiddag. Skal til kiropraktor og deretter lovte jeg å være med ei venninne til ikea. Angrer nå, men gjort er gjort og sagt er sagt. :p
Prøv å kos deg :) kjøp deg noen kanelbullar så blir det bra :)

God morgen :) akkurat fått karret meg ut av senga ! Får snart besøk. Det blir hyggelig :) hva gjør dere i dag ?
Har vært hos legen med tuppa, nå ligger jeg på sofaen.
Så koselig med besøk da :)

Må prøve på litt skravling i dag også :)
Først skal jeg bake litt og lade telefonen :)
Vi må vel skravle i dag også, men jeg må ha meg en dupp mellom skravlingen også :p

hoho, da kan du vel bli fort fin i farta :p Kan ikke få tatt deg en hvil litt i ettermiddag?
I ettermiddag tviler jeg på det blir hvil, og må jobbe i kveld. Men skal prøve gi meg så jeg får lagt meg i normal tid i det minste.

Back
Topp