Skravletråd desember

Mhm.
Uff... Ja..
Så kjedelig.. Da gikk du en stund med det da?
Hu her er nå 11 uker. Så har gått en stund..
ble oppdaga på ultralyd hos gyn på 6 ukers kontrollen. Ble fjerna nå for 3 uker siden. Jeg fødte med haste ks 5 juli. Så det gikk en stund. Har du hatt ultralyd innvendig etter fødsel?

Er jo det som må til om du skal holde deg på topp 10 ;)

Aah, den var jeg og de to eldste på kino å såg :)
hihi. Og for å komme.meg til 3000 før jul ;) men med over 600 innlegg til nå så ligger jeg godt i rute :)

Sneket meg inn på en 5.plass. Det går riktig vei :D

Har heldigvis ei til jeg må tenke på. Er nødt til å ha fokus på henne også ♡ det er min styrke om jeg blir tidlig sykemeldt :)
Det hjelper på sett og vis å ha barn fra før, tiden går absolutt fortere. Nå er jeg straks 39 uker på vei og litt usikker på hvordan jeg skal klare å ta meg av dem. De er heldigvis 4 og 7 år og klarer det meste selv, men jeg må få levert og hentet dem i bhg, hjulpet med lekser og laget mat. Sånn formen min er nå er det såvidt jeg orker å lage mat til meg selv når ungene er hos pappaen :s

det var jammen meg ikke lite. Lager du alt selv?
Må jo kose oss og i tillegg skal vi feire jul her i år med gjester. Blir nok jeg som står for meste parten i hvert fall.. Samboeren skal få bli med, i hvert fall på pepperkakene.. Han som ønsker dem.. Har lyst å spørre mamma om hu kan lage suksessterta sia hu er flinkere enn meg på den. Og har lyst å spørre om hu vil lage kromkaker til multekremen også, siden jeg ikke har eget jern.

Back
Topp