Mor mi har fødd 4 st hjemma før i Dagarna . Klippt navlen selv og. Kanske der eg har fått modigheten ifra henneImponerende!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mor mi har fødd 4 st hjemma før i Dagarna . Klippt navlen selv og. Kanske der eg har fått modigheten ifra henneImponerende!![]()
Mmm, krumkakerFedt kager
Pepperkaker
Krumkaker
Spennendetror den er bare minutter unna
Ja men da førstår eg. TakkMan har det ikke siden rommene det brukes i vil få en ganske høy konsentrasjon i luften av det og mye tyder på at det kan øke sjansen for spontanabort hos jordmor dersom hun er gravid i første trimester
Nei.. ble fult sykemeldt I mnd 5 sist...![]()
jepp. Og trengte jo også bilstol. Så passa perfektDa er det jo ekstra kjekt![]()
Åh, ja...ikke sant! Noen ganger føles det som hun bare aldri kommer og at jeg skal gå gravid resten av livet!Nei, jeg hører til Desember.
Spennende! Eller i hvert fall for oss utenforstående. Når man ligger der med maserier selv så er det ikke alltid like gøy. Har hatt noen sånne netter selv, og fremdeles like gravid. Tror ungen har grodd fast![]()
har du noen oppskrift? Jeg fikk lyst å lage de.Ja, jeg syns det er kjempe godtkaramell aktig
![]()
Mhm.uff. Håper de finner ut hva det er !
Fælt å plages så lenge etter fødsel. Ja, jg hadde rester av morkake igjen. Som vi mååtte inn å fjerne her for 3 uker siden
du satser høytBegge deler![]()
Håper vi ogsåHåper de finner ut hva det er fort![]()
Kan skrive under på langt svangeskap. Jeg har vært sykemeldt i så og si hele svangeskapet. Medvirkende årsak til at jeg er drittlei lenge før termin..Blir et langt sv.skap når man blir sm tidlig
Jeg jobbet 50% og var sm 50% fra uke 19, etter uke 24 fikk jeg ikke lov å jobbe mer og ble 100% sm.
jepp. Og regner med det blir rolig i helga her og. Så greit å skravle seg opp littVet det blir travelt i helga, så er greit å få et lite forsprang ;p
snakker med så mange nåjepp. Det er den nyeste
![]()
snakker med så mange nåjepp. Det er den nyeste
![]()
jo. Det popper ikke opp nye. Så det er bra. Mange begynner å bli rur på. Men oppi hodet klør det så voldsomtStakkar litaskal de ikke begynne å komme bort nå?
Takk for detSpennende tider nå daIkke lenge igjen
Lykke til når det skjer
Mhm, håper vi også.
Skal prøve på det her ogsåLitt mer rutiner nå enn før, så litt lettere
![]()