Så kjekt med en av hverJenteHar en gutt fra før. Du da?
Har en gutt og jenta. Babyen i magen er en gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt med en av hverJenteHar en gutt fra før. Du da?
God kveld. Sett pll i kveld?God kveld dere![]()
Kokosmakroner, pepperkaker, peppekakehus, havreflarn, suksessterte, mulig en konfekt og kanskje sjakkruter. Blir også multekrem (plukka på egen tomt) og riskrem på julaften (samboeren liker ikke multer).absolutt ingenhva lager du?
Har du overtidsamtale eller avtale for igangsetting i morgen?Åh, ja...ikke sant! Noen ganger føles det som hun bare aldri kommer og at jeg skal gå gravid resten av livet!
fint med julebarn da13. desember, så med min flaks så kommer han ikke før på julaften![]()
God natt!Nå er det natta!
Er så lei av å være trøtt på jobb!
God natt alle sammen ♡
Ja de e det verkligen. Han liker ju vanlig muffins så vå får seDet er enkelt, kjappt og godt![]()
det var jammen meg ikke lite. Lager du alt selv?Vi tenkte å ha kokosmakroner, pepperkaker, peppekakehus, havreflarn, suksessterte og mulig en konfekt. Og kanskje sjakkruter. Blir også multekrem (plukka på egen tomt) og riskrem på julaften (samboeren liker ikke multer).
Hvor stor aldersforskjell er det da?Så kjekt med en av hver.
Har en gutt og jenta. Babyen i magen er en gutt![]()
Kan skrive under på langt svangeskap. Jeg har vært sykemeldt i så og si hele svangeskapet. Medvirkende årsak til at jeg er drittlei lenge før termin..
MhmTakk for det![]()
Alt blir lettere når rutinene er på plass![]()
Har heldigvis ei til jeg må tenke på. Er nødt til å ha fokus på henne også ♡ det er min styrke om jeg blir tidlig sykemeldtBlir et langt sv.skap når man blir sm tidlig
Jeg jobbet 50% og var sm 50% fra uke 19, etter uke 24 fikk jeg ikke lov å jobbe mer og ble 100% sm.
Sikkert lurt å få sjekka opp i ja!Vet ikke.. Noe som plager magen min etter fødsel... Skal på sykehuset på sjekk.
Ok![]()
Tja, vil helst føde nå og få en rolig jul hjemme. Vi har invitert svigermor, svoger + svigerinne på julaften. Kjipt om jeg ligger og føder da. Hehe.fint med julebarn damen håper du får plutselig masse rier nå jeg
![]()
vi ligger godt oppi toppen jeg og duSpennende)
God kveldGod kveld dere![]()
jepp. Og regner med det blir rolig i helga her og. Så greit å skravle seg opp litt![]()
Ja, vært enebarn i 9 år, så blir nok en omveltning!De kommer bli kjekt før henne![]()
Ok, nei da blir det jo verre når man skal plotte ting innimellom alt annet..Mhmhadde rutiner før også, men de var så hyppige at jeg rakk liksom ingenting...
Ja de e 3 tettaHvor stor aldersforskjell er det da?