Hehe, sånn var jeg ogsåJa er første ungen. Håper jeg blir vant til det jaellers sliter jeg. Har vært så spent i dag siden det var første gang alene. Så jeg er helt gåen.
Men det blir enklere altså, jeg lover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, sånn var jeg ogsåJa er første ungen. Håper jeg blir vant til det jaellers sliter jeg. Har vært så spent i dag siden det var første gang alene. Så jeg er helt gåen.
Haha, ingen gubber er tankelesere
Her har mamma vært på besøk, så har jeg nettopp lagt mini![]()
Her og på terminforumetHvilke spennende tråder har du holdt deg til da?![]()
Ja det er det så absoluttHelt fantastisk, det er derfor det er så viktig å si det når man mener det![]()
klarer du 100 per dag o mnd så er du der166, så ligger foreløpig på 15.plass
Nei, dessverre -.-
Åh, koselig med besøk da![]()
gled deg til du kommer til nåværende sesong![]()
Sterk vilje har jeg alltid hatt.Da hadde du mye vilje og da, som klarte deg til siste slutt! Selv om det bare var i 20%jeg og var 80% sykemeldt en god stund egentlig.. Men var ikke så lett på jobben da, så var mange faktorer som gjorde at jeg var så mye sykemeldt!
absolutt ingenHva slags kaker lager dere til jul?
aldri sett denne før. Morsom er den jaUngene digger minions, så her har minions filmene gått på repeat her i huset i det siste
Ganske morsomme da![]()
Du hører til november eller?Her og på terminforumet![]()
Ah! Bra liv på terminforumet?Her og på terminforumet![]()
De har eg faktigst tenk å laga en dag å pröva visst han spiser av det![]()
Nei, liker å kjøpe selv.Får vel te i julegave du, tenker jegAldri prøvd å lage te selv?
Heldig du da. Ikke alle jobber det er så lett å tilrettelegge iSterk vilje har jeg alltid hatt.
Legen ville 100% sykemelde meg lenge før jeg fikk 80%, hadde 60% en god stund først.
De på jobben var fantastiske til tilrettelegge.
God natt snuppsNei nå må jeg finne senga !
Ja, desverre
Ja, var det! Hu kommer en gang i uka og hilser på mini![]()
åh, så leeenge til daLike før 23.00![]()
God nattGod natt snupps