Skravletråd desember

9+2, så er tidlig enda. Har ei i mars fra før så jeg gleder meg til å ha en på sommeren uten så mye klær :p
Ah :) men da er det ikke lenge igjen til 12 uker :) ser den med klær.. jenta vår kommer i starten av april; vekslende og usikkert vær :/

Ah! Bra liv på terminforumet? :)
Ja, til tider er det det:) Det er beldig moro, og så mange hyggelige damer :) men nå har jo nesten alle på novemberforumet fått baby og er opptatte da:P så er litt mindre der akkurat nå for tida. Er noen av oss som enda går og venter da:)

Sterk vilje har jeg alltid hatt.
Legen ville 100% sykemelde meg lenge før jeg fikk 80%, hadde 60% en god stund først.
De på jobben var fantastiske til tilrettelegge.
Så lenge tilrettelegging fungerer såpass bra, så er det jo greit! Man skal jo gå lenge hjemme etter fødsel, så kan være godt å holde seg mest mulig i jobb!:)

Ja, til tider er det det:) Det er beldig moro, og så mange hyggelige damer :) men nå har jo nesten alle på novemberforumet fått baby og er opptatte da:p så er litt mindre der akkurat nå for tida. Er noen av oss som enda går og venter da:)
Den uendelige ventetiden :p

Skikkelige maserier nå altså.. eller kraftige kynnere eller hva man nå enn velger å kalle dem. så nå har jeg begynt å ta tiden på dem :)

Så bra! ;)
Hva kommer svimmelheten av da?
Jeg hadde lav blodprosent gjennom hele sv.skapet med nr.2, så jeg jobba omtrent ikke i det hele tatt. Til tross for at jeg tok jerntilskudd så ville den ikke øke
Fant ingen grunn.. jeg har nok blod og blodtrykk :/
Med første hadde jeg bekkenløsning, desverre kjenner jeg det I bekkenet allerede. Men håper det kun er innbilning. :p

Nei, nå må jeg være kjip og kaste inn håndkle!
God natt alle sammen! :)

Back
Topp