Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har kokt her i kveldWow!
Haha, effektivt!![]()
Deilig daVi skal bort; )
Jeg er Ikke egentlig veldig "hårsår" på sånt men..Æsj jasånt hater jeg å se!
God nattDa sier jeg god natt
er colakaker godt?Haha, ikke jeg heller. Eller mulig jeg slår til meg colakaker. Og pepperkaker da,det er tradisjon med småsøskena mine og tuppa ♡
Stemmer det ja!Er du der og? (Greier ikke holde styr på alle
)
Skikkelige maserier nå altså.. eller kraftige kynnere eller hva man nå enn velger å kalle dem. så nå har jeg begynt å ta tiden på dem![]()
Huff.. Hva var det med deg? Rester?uff. Slet selv med magen og smerter etter fødsel i juli. Måtte inn på en operasjon. Ikke stor da. Vet du hva det kan være?
Står på venteliste faktiskmen de er så opptatte her, har begynt med øvelse jeg lærte sist
![]()
Kynnere fikk jeg I uke 12 sisthåper de holder seg unna Denne gangen
![]()
hoho. Tippe dere sprengte skalaen for gjennomsnittsalderen på rundt 12 ?Hihi, den så vi på kino
På 30årsdagen min..hoho!
Vet ikke ennå..spørs om det blir. Nå er gubben ute med hunden![]()
jaa. Spent på vektaWowblitt lang da ja!
![]()
Spennende tider nå daEr 6 dager over termin![]()
Huffda, ikke no gøy.. Håper de finner ut av det på sykehuset da, og at du får hjelp fort og slipper å gå med det..!
Har forresten heller ikke vært så mye her i det siste, men har satt opp giret litt nå i desember.
var toppremienOiDet var litt av en premie
![]()
Ja skikkelig og detJa det har kokt her i kveld![]()
Nope, er ikke det..Huff da, det høres ikke gøy ut![]()
jeg gikk glipp av episodenJeg også. Jeg ligger på etterskudd. Måtte lage meg matde lager mat enda . Gaute sa akkurat stopp nå
topp 5 på oppdaterinen eller totalt på mnd?HahaJeg satser hvertfall på topp 5
![]()
eehm. Nå glemte jeg hva vi snakka om?edit: den heter bare minions
![]()