Minionshvilken film skal dere se?
Hihi, den så vi på kino
På 30årsdagen min..hoho!
Vet ikke ennå..spørs om det blir. Nå er gubben ute med hunden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minionshvilken film skal dere se?
de blir så fort store. Målte mi hjemme idag. Sånn ca mål. Og hun er over 70cm nå![]()
Har besøk av svigermor her, og hun ser på nyheter så da blir det mye skravling![]()
Joda. Jeg sier tvi tvi uansett ♡Sa nettopp til Musemor at jeg egentlig prøver å ikke ha forventninger.. for har vært sånn her før og så dabber det av. men kjenner på spenningen ja![]()
God natt ♡Da sier jeg god natt
Syns det var mye å forlange at de skulle gjøre det på egenhånd nå i finaleuka, når de ikke har gjort det i løpet av oppholdet. OG det var fælt å se påHeldigvis ikke?!![]()
Jeg også. Jeg ligger på etterskudd. Måtte lage meg matgleder meg til å se hvem vinneren blir![]()
Krysser fingreDet hadde ikke gjort no!
hoho. Det merkesHehe, jeg bor med en vittigper så jeg har øvelse![]()
Æsj jaSyns det var mye å forlange at de skulle gjøre det på egenhånd nå i finaleuka, når de ikke har gjort det i løpet av oppholdet. OG det var fælt å se på
*refresh, refresh, refresh*Nærmer seg nå![]()
ja. Digger når det er liv her inneMoro at så mange bidrar![]()
natta musemorDa sier jeg god natt
Det er sykt mye med tanke på at jeg sluttet på jobb kl 20!!![]()
Haha*refresh, refresh, refresh*![]()
derfor prøver jeg å få meg en god startDet kan gå!
Det er mitt hårete mål for desember!![]()
eehm. Nå glemte jeg hva vi snakka om?edit: den heter bare minionsHvilken av de er det?
Det er knallgøyja. Digger når det er liv her inne![]()
uuuh. SpennendeSkikkelige maserier nå altså.. eller kraftige kynnere eller hva man nå enn velger å kalle dem. så nå har jeg begynt å ta tiden på dem![]()