Billigere for lommeboka ogsåDet var det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Billigere for lommeboka ogsåDet var det da![]()
jeg har ogsp det målet..vi får skravle oss opp dit sammenJa, nå har jeg satt meg mål på 3000 så det må jeg klare![]()
jeg ville gjort det3 åringen skall på tur imon. Tenkte gi med 1 skive og en pannkake i matpakken. E de dumt å GI med en pannkake??
Ja det rister her også!! He he!!Jeg hadde også mye hoste. Var helt forferdelig, kan jo ikke vært noe sørlig for babyen heller:/
Magen ristet jo noe voldsomt. Greit å bli ferdig før jul og fødsel ja![]()
Åh. Godt spørsmål. Tror jeg må si Charlotte?Værsågod!hvem er favoritten?
Håper detUff da. Men tror det er mer som en massasje for baby.![]()
helt enig!Ja, vet du hva! Så små barn har ingen behov for hull i ørene altså!
Siste som forsvinner!viktig å ha yatzytrua![]()
Ja de samma har eg gutten på 3 er små spist og kresen og jenta på 17 Mnd spiser alltJeg har og en av dem! Litt fortvilende når de er så kresne.![]()
må du holde deg våken?Blir nok ikke det
Det er jegMen du er veldig flink på middag da![]()
Ja ska gjøra detjeg ville gjort det![]()
fornøyd skal du væreOh Oi, det hadde jeg ikke trodd etter laber innsats fra meg I dag. Men da er Jeg litt fornøyd uansett da![]()
Det må være så deilig når de spiser alt! Håper lillebror i magen blir sånn!Ja de samma har eg gutten på 3 er små spist og kresen og jenta på 17 Mnd spiser allt![]()
Ja, gleder meg til søndagblir spennende å se hvem som vinner![]()
Jo, men jeg begynner å håpe så fort du bare blir borte en time eller 2Åh, ja her venter vi noe så innmari nå.. Har snakka med de på kalnes idag da. Skal inn i morgen! Spent på hva de sier
Men du, du kommentere på noe jeg hadde skrevet i stadsånn for en time eller to siden. Går litt fort i svingene kanskje?
![]()
uff. Slet selv med magen og smerter etter fødsel i juli. Måtte inn på en operasjon. Ikke stor da. Vet du hva det kan være?Så bra
Ikke så bra her.. Sliter med noe i magen etter fødsel.. Venter på innkalling til sykehuset
Blir spennende å se hvem som vinner!Ja det rister her også!! He he!!
Ja greit å ikke være syk da. Jeg var syk forrige gang jeg fødte. Anbefaler det ikke!
Åh. Godt spørsmål. Tror jeg må si Charlotte?
Håper det![]()
Hehei din situasjon så skjønner jeg godt du vil det skal gå fortere![]()
nei. Tiden går fort. Må finne en plass å bo også .Er ikke så lenge til det
3 åringen skall på tur imon. Tenkte gi med 1 skive og en pannkake i matpakken. E de dumt å GI med en pannkake??
Ja hoppas min og, så du ska og ha en gutt ?Det må være så deilig når de spiser alt! Håper lillebror i magen blir sånn!