Skravletråd desember

Reiselader er kanskje fint? Sånn strømbank-ting-

Foreslo det til Orly var det kanskje, for jeg blandet dee pga ladebehov
Ja, sånne ting hadde vært veldig smart når man er låst til sofaen og vil skravle en del :p

Nei.. men de andre som jobber der vil ha det slik. De vil mye heller droppe pause og få gå 30 min tidligere. Men for meg så funker det utrolig dårlig når jeg ikke får tid til å spise eller koble av bittelitt midt på dagen :(
men.. det er jo fremdeles ikke lov å fravike arbeidsmiljøloven..

Ja, sånne ting hadde vært veldig smart når man er låst til sofaen og vil skravle en del :p

Jepp. Vi har altså en, den ligger ved siden av laderen nå. Mobilen min er på lading, og jeg på pc

Æsj. Det kan jo ikke være behagelig

Joda. Jeg har en tendens til å overromantisere hele zombieapokalypsen.. Trives helt greit der i drømmene :p Det grusomme, er at mennesker blir så fordømt skumle i disse drømmene...

Mobieln min må jo lades, for når mannen kommer fra trening om 30-60 minutter kommer han til å gå i dusjen, muligens oppfordre meg til å spise kveldmat før han går, og FORVENTE at jeg spiser når han kommer ut, jeg har jo også sagt at jeg MÅ faktisk det, for uten kveldsmat står vekta mi ca stille. Jeg er gravid, jeg skal opp i vekt. Jeg er snart 35 uker på vei og har gått opp 5 kilo

Deretter begynner han å mase om at det er leggetid.

JEg må ha fulladet mobil :)

Back
Topp