Skravletråd desember

Hahaha, vi har stilt oss det spørsmålet vi også. Man blir jo pokker ikke vant til det heller. Minstejenta har bare fått 4 små tenner, og hadde veldig vondt da de kom. Ser for meg at de kommer neste gang hun andre sover. Når tennene til hun minste er ferdig, bør jo marerittene til hun andre være ferdig også.
en dag blir det sammenhengende søvn for dere og. Nå unga er voksne :p haha

Nei det gir ikke akkurat melk!
Eldste ble tatt med akutt ks, men han kom til termin og var stor og sterk nok til å klare å suge.
Holdt på å miste melka til han som er født i uke 30, pga for lite søvn -sto opp hver andre-tredje time for å pumpe meg slik at han fikk min melk på sonde. Gikk over til hver 4 time på natta så økte produksjonen igjen
ja. Tror ting hadde blitt annerledes om hun kom til termin. Håper virkelig på å få gå til termin neste gang :) wow. Du er tøff og har virkelig stått på. :)

Ja det gjør jeg også, det et då digg :)
3 åringen elsker dyna si, så har en som har skjønt det ;)
håper mi skjønner det etterhvert :p så vi kan ligge å kose oss en lørdagsmorgen under dyna før man står opp:)

Ja, det var bra vekst det :)
Nei, håper heller ikke det! Til nå er det ihvertfall bare den lille flekken..
ja. Spent på hva mi veier. Skal på 5 mnd kontroll den 16.12. Har ikke veid eller målt siden 3 mnd kontroll :)

Våknet med tungt hode i dag, men skal prøve meg på en tur ut. Håper det hjelper på:)
Frisk luft kan jo hjelpe:) men kan jo være greit å finne ut hva slags type hodepine det er, om dette e noe du plages med ofte?

uff. Håper du får sove inatt da :/ selv med den forbannede halsbrannen
Ja den er no dritt! Har gått veldig greit i natt faktisk:) Men pleier å våkne av at det brenner no så inn i granskauen. Og da er det ikke så lett å få som igjen heller. Flytende Gaviscon hjelper, men varer ikke så lenge :(

De har vært ute å strødd her også nå, så blir ikke noe problem til barnehagen :)
Har heldigvis kjørt ferdig for i dag.
det er bra :) etter den dårlige bilen vi hadde forrige vinter, fikk jeg litt angst for vinterkjøringa når glatta kom. Tror det blir bedre med en bil jeg stoler mer på :)

ja. Tror ting hadde blitt annerledes om hun kom til termin. Håper virkelig på å få gå til termin neste gang :) wow. Du er tøff og har virkelig stått på. :)

Har ikke hatt så mye valg annet enn å stå på ;)

Krysser fingrene for at du får gå til termin neste gang! ;)
Minste frøkna her kom nesten til termin, men hun har vært den som har vært vanskeligst å amme :p
Til slutt fant jeg ut at det var pga kort tungebånd, pga det fikk hun ikke skikkelig tak, bare sutta helt ytterst.

Tror ikke de ha disse tre uroene i nettbutikken.
Hadde det hvertfall ikke i sommer når jeg lette etter en.
Jeg ville ha en helt enkel i tre.
I butikken hadde de mange forskjellige.
Kan hende de har det nå da
den var iallefall veldig fin. Liker alt med ugler for tiden :p

Back
Topp