Hehe, blir jo endel jaHehe, jaMen syns fortsatt det er litt mye jeg da... blir mye sukker hver dag i 24 dager for å si det sånn!
Kanskje dere voksne kan ta en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, blir jo endel jaHehe, jaMen syns fortsatt det er litt mye jeg da... blir mye sukker hver dag i 24 dager for å si det sånn!
Jeg fikk plass der jeg har kjoler hengende, men nå er det helt stappaHihi! Der hadde jeg ikke fått plass til mye.. Har for lite skap fra før![]()
Hørtes koselig utTenkte kanskje å lage marispankonfekt i morgenOg så kanskje dra å få sendt avgårde julegaver som skal til Nord Norge.
Har ikke så mye annet valg akkuratDet høres ut som en god plan for deg med føding på agendaen![]()
Hadde en rolig november jaHar du hatt pause?
Ja, dere har skravlet mye mens jeg var opptatt med livet i gårJa her er det jaggu flere som har giret opp![]()
Godt å høreOh yes, alt bra
Med deg?
Hadde du en fin kveld?Ja, dere har skravlet mye mens jeg var opptatt med livet i går
Så spennende utVis vedlegget 148673
Fyll i den kan vara antigen med kjöttdeig, fetaost. Purrelök. Spinat. Potet .
Me spiser den den sallat og kulturmelk veldigt gott. Typisk turkia og balkan matrett![]()
Sov godt i natt, skal ikke på jobb, våken siden seks og absolutt planer om en dupp etterhvert. Min relativt daglige.Natta ble stykkevis og delt.. våkna klokka 6.15 og har ikke sovet mer. Lukter en dupp etter jobb![]()
Ingen dum ide det å gi negle lakk, frøkna skal låne mine Dior neglelakker hele tiden...God morgen.
Da er mann og barn på vei til skole og bhg.
I anledning at ingen voksne skal på jobb nå fremover har vi sakte, rolige morgener hvor ungene spiser frokost hjemme, og derfor må være på plass til 8.30 (han) og 9 (hun) i stedet for hhv 8 og 8.15 som er fristene dersom de skal spise på sfo og bhg.
Det burde kunne gi mer ro over morgenen.
Bortsett fra at disse to små knottene er jo våkne klokka seks som vanlig, og de vil kle på seg med en gang, for regelen har alltid vært her i huset "ferdige på badet så får dere gå og klippe ned pakken"
Desember er den enkleste måten å få ungene klare på morgenen. I år desverre kombinert med foreldre som ikke hadde lyst å stå opp så tidlig...
Klippe klarer de selv, men når han får lego, og ikke får utdelt bruksanvisning for da ser han jo hva det blir, må en voksen hjelpe til så han bare ser de rette sidene, og når hun får neglelakk må en voksen lakke negler...
4,5 år gammel fikk hun son første neglelakk, og utfra hva jeg forstår av vennene hennes var det veldig sent. Hun har kommet hjem fra naboen med lukkede negler flere ganger, og forteller at vennene i bhg også har. Så jeg har visst vært treig...
Vel, i løpet av kalenderen får hun dagens lys rosa med glitter, en knallrosa og en blank med gullglitter i.
Gjør ikke detDa rekker du kanskje ikke så mye likevel![]()
Flink du varHolder plassen og nærmer meg 200 i dag![]()
Litt husarbeid, foreldrecafe på SFO, pynte litt til advent ++God morgen alle damerI dag tar meg og lillebror helg! Så i dag skal det ryddes litt, vaskes litt og så pyntes til jul mens vi nyter noen rolige dager
hva er dagens planer hos dere?
Noen fikk opp dampen jaWow, skal si skravlinga tok seg opp når det ble desember!!
Bra med damene?
Stas for lilleguttSåvidt litt ja..nok til å ake![]()
masse på hytta da![]()
HahaRegner med hun blir helt i ekstase!tok julekort bilder i går å spurte hun faktisk hvorfor hun ikke kunne ha en lillebror i fanget på bildene ♡ hun fikk katta istedet
![]()

Heldige duSånn! Mannen legger vesla og minsten sovnet med hver sin bil i hånda. Nå er det bv - tid![]()