Skravletråd desember

Jeg tror jeg har svelget et massasje apperat, noe som knar meg innvendig ut...må være Durasel batterier.....

når skal liksom dere få sove ei natt i fred å ro da?:O
Hahaha, vi har stilt oss det spørsmålet vi også. Man blir jo pokker ikke vant til det heller. Minstejenta har bare fått 4 små tenner, og hadde veldig vondt da de kom. Ser for meg at de kommer neste gang hun andre sover. Når tennene til hun minste er ferdig, bør jo marerittene til hun andre være ferdig også.

Nei, det gjør de ikke.. Men det hadde jo vært fint om de gadd det :p
Gikk fint på hs, hadde lagt på seg 200gr på de siste to ukene :)
Har en tann på vei, og atopisk eksem visstnok :eek: (liten flekk på kinnet bare da)
200 g på 2 uker er vel helt etter skjema :) oj. Håper han ikke får mye atopisk :/

helt enig i det du skriver. Og jeg prøvde, det er jeg stolt av. Holdt ut lenge med pumping opp til hver time enkelte døgn. Fikk ikke melk begynnende på dag 5. Haste ks og mye smerter pluss en baby som var for slapp til å suge, gir ikke akkurat melk.

Nei det gir ikke akkurat melk!
Eldste ble tatt med akutt ks, men han kom til termin og var stor og sterk nok til å klare å suge.
Holdt på å miste melka til han som er født i uke 30, pga for lite søvn -sto opp hver andre-tredje time for å pumpe meg slik at han fikk min melk på sonde. Gikk over til hver 4 time på natta så økte produksjonen igjen

Ikke noe gøy å gå ute eller kjøre. Får håpe de er raskt ute med å strø litt i alle fall :)
de hadde heldigvis strødd. Takk og lov vi har en kjempgod og ny bil som ligger godt på vinterveiene :)

Back
Topp