når skal liksom dere få sove ei natt i fred å ro da?:O
Sove en natt i fred og ro...hva er det?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
når skal liksom dere få sove ei natt i fred å ro da?:O
det er forferdelig. Kiropraktor fant ingen låsninger hos vår. Men noe spenn i ryggen. Som han løste opp. Men var helt j*** når det stod på som værst. Hveer dagJa nr 1 var kollik. Helt j******. Eg falt i depressioner da . Hade han og hos manuell terapeut visste seg han hadd en låsning i nakken og![]()
Prøve på noen innlegg til før den tid
Satser på at jeg kommer over 200 i dag.
Huff da, det er ikke gøy. Har selv vært forkjøla og det satt i skikkelig lenge. Alt bare bra nå. Endelig er desember her og det er deiligTja. To uker med sykdom nå - så formen er ganske ræva. Ungen har hatt omgangen. Vi har sluppet unna foreløpigkrysser fingrene for at jeg slipper det!
Hva med deg ?![]()
Det vil jeg påstå jahihi. Er ve blandt storskravlerne jeg og![]()
200 g på 2 uker er vel helt etter skjemaoj. Håper han ikke får mye atopisk :/
Godt spørsmålhvor mye har du nå på siste oppdatering?
Mi har nettopp funnet ut at hun klarer å rulle over kanten åå babynestet. Sp det er jo kjempegøy å rulle frem og tilbake over denHaha, ja her også!
Fant faktisk 3 åringen sovende oppi der her en kveld![]()
De har vært ute å strødd her også nå, så blir ikke noe problem til barnehagende hadde heldigvis strødd. Takk og lov vi har en kjempgod og ny bil som ligger godt på vinterveiene![]()
Jeg prøvde det i natt.Sove en natt i fred og ro...hva er det?!?![]()
![]()
Gjør nok det hos flereer noe med å ha innleggskrav og. Det trigger skravlelysta mi![]()
Ikke dumt valg i alle falldet er godt mulig det blir det![]()
Tror kanskje jeg kan nærme meg 250 herDet er mitt mål også, ganske hårete mål for min del, men det kan gå![]()
ah. De har vel ikke nettbutikk..? Var så finKjøpt den på "Riktige leker" ved Aker-brygge
Tror ikke de ha disse tre uroene i nettbutikken.ah. De har vel ikke nettbutikk..? Var så fin![]()
går for 3000Så bra bara fortsett så vill du nog klara det![]()
et relativt ukjent fenomen for mange småbarnsforeldreSove en natt i fred og ro...hva er det?!?![]()
![]()
Skulle egentlig ha det igår men ble ikke middag igårBlir nok ikke før til neste uke her![]()