Hei! Lenge siden jeg har sett deg her inne. Alt bra?Er lenge siden jeg har vært her nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Lenge siden jeg har sett deg her inne. Alt bra?Er lenge siden jeg har vært her nå![]()
regner ikke med noe annetÅjadda, jeg lusker i kulissene![]()
Hahaha, vi har stilt oss det spørsmålet vi også. Man blir jo pokker ikke vant til det heller. Minstejenta har bare fått 4 små tenner, og hadde veldig vondt da de kom. Ser for meg at de kommer neste gang hun andre sover. Når tennene til hun minste er ferdig, bør jo marerittene til hun andre være ferdig også.når skal liksom dere få sove ei natt i fred å ro da?:O
200 g på 2 uker er vel helt etter skjemaNei, det gjør de ikke.. Men det hadde jo vært fint om de gadd det
Gikk fint på hs, hadde lagt på seg 200gr på de siste to ukene
Har en tann på vei, og atopisk eksem visstnok(liten flekk på kinnet bare da)
helt enig i det du skriver. Og jeg prøvde, det er jeg stolt av. Holdt ut lenge med pumping opp til hver time enkelte døgn. Fikk ikke melk begynnende på dag 5. Haste ks og mye smerter pluss en baby som var for slapp til å suge, gir ikke akkurat melk.
ikke skravle bort tiden du skal bruke for å sove på daPå plass I sengenden duppen skal jeg prøve å ta nå, må bare skravle litt først
![]()
oooj. Kultdu må legge ut bilde hvordan den blir ;D
hihi. Er ve blandt storskravlerne jeg ogKan vel ikke si noe annet på det![]()
![]()
raringer de små. Jeg elsker å pakke meg inn i dyna![]()
Ja de må du verkligenTakkmå titte innom av og til!!
![]()
Heier på deg jegJodajeg heier på deg
![]()
![]()
jobber meg oppoverDe var ikkje dårligt![]()
hvor mye har du nå på siste oppdatering?Prøve på noen innlegg til før den tid
Satser på at jeg kommer over 200 i dag.
sov godtTar meg dupp,skravles etterpå![]()
de hadde heldigvis strødd. Takk og lov vi har en kjempgod og ny bil som ligger godt på vinterveieneIkke noe gøy å gå ute eller kjøre. Får håpe de er raskt ute med å strø litt i alle fall![]()
Så bra bara fortsett så vill du nog klara detjobber meg oppover![]()
er noe med å ha innleggskrav og. Det trigger skravlelysta miIkke rart med rolig november og så mange fine premier nå![]()
det er godt mulig det blir detFår ta det dere også da![]()