virker veldig samarbeidsvillig på det meste så tror det skal gå fintSå koselig da, håper mini vil samarbeide
Godt lønn i morra for fotograf er ikke billig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
virker veldig samarbeidsvillig på det meste så tror det skal gå fintSå koselig da, håper mini vil samarbeide
Nei. Hatt noen netter allerede der hun har sovet i armkroken min. Våkner opp stiv som en tømmerstokk og trøtt som fyJa ikke like behagelig over lenger tid
Samme gjør det herHos meg fortsetter den murringen noen dager etter et skikkelig anfall.
Hvilke medisiner er det du tar?
Så koselig! Åh, babybilder altså. Må være det fineste oppdraget fotografene får.vi skal i studio. samme plass som med Oliver J.![]()
Det var ikke mye!Maks 5 t
Litt sent daSovnet mellom 1-2![]()
God formiddagGod formiddag![]()
Ikke lenge til fotograf her nå![]()
Håper detSå deilig da
Får håpe det varer
Jepp. Blir noen maskiner da med de sengesettene, smekkene og stellemattene jeg skal lage.Nettopp. Så vask er lurt.
Nytter ikke lenger da. Kan godt være media er rette vei og gå!Ikke vi hellerhan føler ikke han blir trodd lenger
![]()
JaNei, har ikke det. Er mest på kvelden da hun skal sove og om morran.
Nei, ikke hjemme dag. Var så fin form og godt humør. Men kom 1 time seinere enn vanlig. Tenkte det var best i dag.![]()
ja det tror jeg på<3Så koselig! Åh, babybilder altså. Må være det fineste oppdraget fotografene får.
For øyeblikket kan jeg bare ta paracett på grunn av amming.Samme gjør det her
Jeg tar Imigran...hva tar du?
Tusen takkGod formiddag
Kos dere og lykke til!
Vi får se.... får gjøre det når hun slapper av og aner fred og ingen fare. 8)Du får ta opp kampen![]()
Hahaha.Haha igår så ga hun bestefaren sin det "haha ædda bædda jeg sitter hos mamma" blikket![]()
Fikk litt den "screw you" følelsen![]()
Mmmm..Eller kromkakeXD
Når skal dere dit da?ja det tror jeg på<3
Joda. Natta gikk bedre enn forventet. Men ble noen ekstra turer opp. Mannen tok nattematinga så jeg fikk slappe av mellom urolighetene. Hun sov.. bare uroligJa Sovit oki. Fick jenta sova inatt??