Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på lege for godkjenning av at JM skal få ta vannet.Hvordan går det med deg?![]()
Klem. ♡Ikke rart jeg kun vil føde på ahus ... Broren min fikk avslag på rehab i Halden, da de mener han burde ha langvarig psykiatrisk hjelp førsthan er for faen ikke psykisk syk ........ Like før saken går videre til vg nå nok er nok!!!
Så koselig da, håper mini vil samarbeideGod formiddag
Ikke lenge til fotograf her nå![]()
Nei men den er jo vant til mye mindreUff, var jo ikke så mye det da. :S
Spennende.Venter på lege for godkjenning av at JM skal få ta vannet.
Hoho I knowVet du hva, de fleste småbarnsmødre er trøtte.
Det skal du ikke ha noe dårlig samvittighet for
Lykke tilVenter på lege for godkjenning av at JM skal få ta vannet.
TakkLykke til![]()
Lille U våknet kl 5, men da hev jeg opp mannen.Å kjenner til den :/ da fikk du ikke mye søvn :O
Hvor mye pleier du få?Nei men den er jo vant til mye mindre
Trodde det var riksen du gikk for, jegIkke rart jeg kun vil føde på ahus ... Broren min fikk avslag på rehab i Halden, da de mener han burde ha langvarig psykiatrisk hjelp førsthan er for faen ikke psykisk syk ........ Like før saken går videre til vg nå nok er nok!!!
Oi, så spennende, og du er her, det var ikke jeg på den tiden..Venter på lege for godkjenning av at JM skal få ta vannet.
Tusen takkKlem. ♡
Syns saken høres rimelig vg-klar ut allerede jeg...
Prøvd å sove litt mens mini sover?Hoho I knowjeg burde ikke ha dårlig sanvittighet egentlig.
Heldigvis kommer samboer hjem ganske tidlig så det gjør ting litt enklere på de dagene jeg er veldig trøtt![]()
Hva skal du I kveld?Lille U våknet kl 5, men da hev jeg opp mannen.
Jeg stod opp kl 07:30, og har fått 1,5 time etter det.
Så har totalt fått 5 timer som er normalt til å være meg.
Regner med at lille U vil sove igjen rundt kl 13 og da tar jeg en lur til.
Nå være opplagt til i kveld
Det er kun om det er fult på riksen i juniTrodde det var riksen du gikk for, jeg