Haha igår så ga hun bestefaren sin det "haha ædda bædda jeg sitter hos mamma" blikketAkkurat det samme her.storgliser og skratter ekstremt når jeg kommer. Ligger å ser konstant etter meg om jeg bare er i rommet![]()
Fikk litt den "screw you" følelsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha igår så ga hun bestefaren sin det "haha ædda bædda jeg sitter hos mamma" blikketAkkurat det samme her.storgliser og skratter ekstremt når jeg kommer. Ligger å ser konstant etter meg om jeg bare er i rommet![]()
Håper hosten gir seg snartJa, hun hostet konstant i 1 time. Så greit å få slappe av litt hjemme før bhg.
O ja eller så e ju hela puten våtDet var lurt![]()
Lykke til med detFå ut denne ungen!!! [emoji14]
Sparka hardt til han en gang i natt etterfulgt av "hold kjeft"Å det er ille :O
NettoppO ja eller så e ju hela puten våt
Er oppe selv 2 ganger omGod morgen alle sammen
Føles som om jeg har våknet tusen ganger i løpet av natten. Kan vel egentlig ikke påstå at jeg har sovet så godt i natt..er drittlei denne doflyinga!!! :/
Hva med deg? Sov du godt i natt?
Idag skal jeg gjøre litt husarbeiddet er det som står på agendaen
![]()
Hørtes koselig ut men når du er kvalm skjønner jeg at du ikke orkerEr påmeldt på en fritidsgård med den åpne barnehagen idag. Er egentlig superkvalm så får se om jeg sender gubben istedenfor
Jeg skal til byen en turGodmorgon folkens. Sovit gott??Va har dere før planer idag?
Ja Sovit oki. Fick jenta sova inatt??Ja. Har sovet greit. Noe urolig. Enn du?
God morgen kjæreGod morgen Kengu![]()
SoVi godt og kos deg på julebordGod morgen.
Etter en litt kort natt har jeg planer om å sove og slappe av mest mulig slik at jeg er opplagt til julebord i kveld![]()
Han var trøtt daJeg trodde lille U bare ville ligge på armen og kose, så b egynte han å snorke høylytt.
Legger meg igjen, snakkes
Haha såpass jaSparka hardt til han en gang i natt etterfulgt av "hold kjeft"
Hva hva fikk jeg tilbake
"Men du snorker"
ZzzZZ
Jada![]()
Det tror jeg du klarerFår se om jeg når 3000 til søndag
Uff så Kjedeligt med hodepine. Heldigvis slapp eg det igår. Första kvellen på länge. Så Kjekt me julemarkedGod morgen
Sover alltid godt jeg
Blir endel juleforberedelser hjemme mens jeg venter på at hodepine skal forsvinne
Og julemarked på SFO![]()
Kos deg på julebord i kveldGod morgen.
Etter en litt kort natt har jeg planer om å sove og slappe av mest mulig slik at jeg er opplagt til julebord i kveld![]()
En tur til byenEn liten tur på besøk til bror. Enn dine?
Stiv nakke er ikkje gott. Alltid Kjekt å pakka in gaverGod morgen.
Sovet helt greit. Tror jeg har sovet feil. For er stiv i nakken.
I dag skal jeg gjøre litt hjemme her, pakke inn noen gaver og handle litt.
God bedringHer er planen å bli frisk i hode, vaske sofaputer, hente julepynten på loftet, sende julekort, julemarked på SFO og nattevakt i kveld
Du da?