Det ble bedre etter hostesaft og slimoppløsende.UFF få. Hostar hon enda??
Er i bhg og fin form.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble bedre etter hostesaft og slimoppløsende.UFF få. Hostar hon enda??
Så fantastisk!Hallo alle sammentitter innom fra jobb, hvor jeg venter på at en permanent skal bli ferdig og jeg nyter min første kopp kaffe på vel 7 uker!
formen er absolutt på vei til å bli bedre altså. Og det føles fantastisk *bankerhardtibordet*
Det er godt, sitter og tenker på knekkebrød og te, jegLurer på om jeg skal smelle i sammen havregrøt, da vil jeg kanskje ikke gå rundt å være så sulten med en gang jeg stikker nesen ut av huset, som i dag tidlig.... lol
Ok, sikkert lurt å ta ting i riktig rekkefølge ja. Har ikke ord, jeg. ♡Tusen takkmamma har kontakt med jurist i helseombudet så hun venter på svar der i fra først. Ahus sin journal ødelegger alt
![]()
Tror det jeg ogTror det er en standard formulering.
Tror det skal gå bra
vi skal i studio. samme plass som med Oliver J.Åh, så kos! Kommer fotografen hjem til dere, eller skal dere ut?
Så koselig! Julemusikk på og alt, eller?Innom mens jeg pakker inn gaver.![]()
God morgen, tenker på frokost jeg Hahaa;PGoood dag!
Nå har jeg allerede trent og dusja, baby sover...og snart skal vi på barseltreff! Hepp!
Deres planer for dagen?
Maks 5 tHvor mye pleier du få?
Ikke vi hellerOk, sikkert lurt å ta ting i riktig rekkefølge ja. Har ikke ord, jeg. ♡
Du får ta opp kampenHihi, ja. Meg har hun tatt igjen for lenge siden.![]()
Men sutringa starta allerede halv 9 idag.. etter første minilur på en halvtime. Så spent på dagen. Kjenner meg tappa for energi allerede :/Det er det jo god hjelp ihurra for ekstra med søvn!
Gjeeeeesp. Ble trøtt nå jeg, haha. Effektiv du er! Hvor mange timer sier fitbiten du sov i natt?Goood dag!
Nå har jeg allerede trent og dusja, baby sover...og snart skal vi på barseltreff! Hepp!
Deres planer for dagen?
God formiddagGod morgenher er snuppa hjemme. Hun hoster til hun brekker seg. Omgangsyken går i bhg og :O både store og små... Glad vi er hjemme nå
så her skal vi slappe av med tven
jeg må opp litt senere, men senest 07:20
![]()
Hvem vetSitter litt å tenker på tvillinger men er ikke tvillinger i familien så skal vel litt til.
Det var heller ikke dumtDet er godt, sitter og tenker på knekkebrød og te, jeg
Siden riksen er et spesialsykehus som ta inn ekstreme tilfeller på kort varsel så tror jeg de har mer å gå på enn de fleste andre sykehusTror det jeg og![]()
Jo gjør jeg velDu heier jo ikke på meg?!
Så da får du igjen![]()