Takk, det trengs [emoji14]Lykke til med det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det trengs [emoji14]Lykke til med det![]()
UFF få. Hostar hon enda??Sto ikke opp da heldigvis. Sto opp ti på syv. Men fikk jo ikke sove. Stakkars snuppa som hosta i ca 1 time.
Ja sant .Nettopp
Derfor vasker jeg sjelden håret på kvelden![]()
DuuuuuhHu må du passe deg for!!![]()
Åh, så spennende!! Håper de andre har styrtfødsler hele gjengen!Har fått sovet litt, men ikke mye. Vet ikke om de tar vannet likevel, da det virker å plutselig være fullt her.
Jasså gjöra noet speciellt.Jeg skal til byen en tur
Hihi, ja. Meg har hun tatt igjen for lenge siden.Hu må du passe deg for!!![]()
Den hodepinen asså. Flera som har vont i hode.Sovnet igjen jeg å våknet med hodepine
Ånei! Sovet for mye kanskje?Sovnet igjen jeg å våknet med hodepine
Hehe. Stakkars damerÅh, så spennende!! Håper de andre har styrtfødsler hele gjengen!
Haha, ja man undre seg av og til, på at man faktisk har ønsket dette selv.Hehe. Stakkars damervar en som stod og ventet her og pustet seg gjennom riene. Tenk at det er sånn jeg ønsker å ha det [emoji14] satser på at ungen bare sklir ut når vannet er tatt [emoji14]
Haha ja flera har sakt det att nær de væl ee i gang så angrar domangrer sikkert når det er i gang [emoji14]
Ja jeg får litt noia når jeg ikke får soveHaha såpass ja![]()
Hente en pakkeJasså gjöra noet speciellt.
Ikke umulig nei. Kroppen min er ikke vandt til 7 til med søvnÅnei! Sovet for mye kanskje?
Kjenner til den :OJa jeg får litt noia når jeg ikke får sovesærlig når jeg vet at det er en liten frøken i sengen ved siden av som skal ha oppmerksomhet dagen etter
Hvis jeg er veldig trøtt får jeg så dårlig sanvittighet ovenfor henne![]()
Det siste tallet jeg så var 65 stykkerSå kjekt med julebordblir dere mangen?