Skravletråd bringebær

Hvordan går det med dere? Her hadde 3-åringen laget kake til meg, så snop bonusen røk første dagen. Men skal ut på joggetur i kveld, så da blir det nok både treningspoeng og 10000 skritt i dag.
 
Hvordan går det med dere? Her hadde 3-åringen laget kake til meg, så snop bonusen røk første dagen. Men skal ut på joggetur i kveld, så da blir det nok både treningspoeng og 10000 skritt i dag.

Njååå, så søtt da ❤ Da kan man nesten ikke takke nei.

Her har det blitt både trening, mosjon og øvelser i dag. Sunn middag står å putrer på komfyren :)
Litt urolig i kroppen, så blir nok en kvelstur også ;)
 
Må si meg veldig fornøyd med utfordringen. Litt av alt :D
 
Njååå, så søtt da [emoji173] Da kan man nesten ikke takke nei.

Her har det blitt både trening, mosjon og øvelser i dag. Sunn middag står å putrer på komfyren :)
Litt urolig i kroppen, så blir nok en kvelstur også ;)

Nei, noen ting er viktigere enn slankekrigen, som blikket til en stolt guttunge som har laget kake nesten helt selv!

Bra jobba med både kosthold og trening for din del.
 
Jeg har ikke. Har ikke iPhone heller. Prøvde meg på en app, men den var absolutt ikke til å stole på. Så får sanke poeng på annet vis, jeg[emoji4]
Hva slags telefon har du?:)
Jeg har Samsung (og en fitbit forøvrig), og s-health er ikke så gæli. Det var ca 200 skritt forskjell på en dag hvor jeg hadde 8000 skritt hvor jeg prøvde å teste de opp mot hverandre. :)
 
Jeg har ikke. Har ikke iPhone heller. Prøvde meg på en app, men den var absolutt ikke til å stole på. Så får sanke poeng på annet vis, jeg[emoji4]

Noom er en veldig god app, kan anbefales for skrittelling :)
 
Har flydd å veid meg hver dag nå og ikke helt forstått hvorfor det ikke skjer noe, jeg spiser fortsatt bra og beveger meg mer enn på lenge, så var rimelig irritert i morges.... MEN så kom tanta, og der var nok hele svaret :D
Digg å få det overstått innen veiing på fredag ;)
 
Har flydd å veid meg hver dag nå og ikke helt forstått hvorfor det ikke skjer noe, jeg spiser fortsatt bra og beveger meg mer enn på lenge, så var rimelig irritert i morges.... MEN så kom tanta, og der var nok hele svaret :D
Digg å få det overstått innen veiing på fredag ;)
Greit å ha en fasit på det, ja! Hehe! Har faktisk veid meg i dag selv, og står helt bom stille! Har bevega meg mer både helg og i går, så litt overraska. Håper på positiv uttelling på fredag i alle fall! [emoji4]
 
Greit å ha en fasit på det, ja! Hehe! Har faktisk veid meg i dag selv, og står helt bom stille! Har bevega meg mer både helg og i går, så litt overraska. Håper på positiv uttelling på fredag i alle fall! [emoji4]

Vi hadde jo begge to et godt røsk på vekta i forrige uke, særlig du, så kan jo hende vi står litt stille av den grunn også... men håper det i hvert fall blir noe ned på oss, for det er så kjedelig å havne på null eller i verste fall pluss..
 
Back
Topp