Skravletråd bringebær

Redd vekta ikke samarbeider med meg, har el disse dager og blir litt oppblåst da :/
Vi ser i morgen, xtina87! Så lenge du gjør det du skal, så er det det viktigste [emoji4][emoji123] og du har vært flink til å trene! [emoji122][emoji122]
 
Skikkelig dårlig uttelling på utfordringen, men vekta er ned 0,5 kg. Fornøyd med det etter en veldig stillesittende uke.
 
De fleste har levert vekt allerede (vi mangler bare 2) og jeg må bare si;
Så innmari flinke dere er!!! :D
 
Kan ikke si at jeg har bidratt så mye denne uken[emoji85] Men håper det blir når jeg til slutt kommer i gang med treninga[emoji4] Bra jobba dere andre[emoji123]
 
Kan ikke si at jeg har bidratt så mye denne uken[emoji85] Men håper det blir når jeg til slutt kommer i gang med treninga[emoji4] Bra jobba dere andre[emoji123]

Jeg har hatt maaange sånne uker, selv med innsats, men plutselig løsner det skal du se ;)
 
Ja, håper det[emoji4] Blir inspirert av å se at dere andre går ned da[emoji1]
Neste gang er det som tur ! Og da er det sikkert jeg som står stille! ;)
 
Nå er tallene våre levert. Vi har denne uken gått ned imponerende 7,1 kg og 1,14 %.
Klapp på skulderen til alle sammen! :D
 
Kult at vi vant :D
 
Blir jo bare motivert av slike tall! Gjett hvem som skal på årets aller første treningsøkt i morgen tidlig?[emoji16][emoji123]

:dance011Heia heia!!! Hva trener du da?
 
:dance011Heia heia!!! Hva trener du da?
Det blir styrke i morgen :) Begynte å trene styrke for 3 år siden, og har aldri vært i så god form. Artig å se så fort fremgang på kroppen. Men nå har jeg nesten ikke trent det på 1,5 år, så det skal bli spennende å begynne igjen[emoji85]
 
Det blir styrke i morgen :) Begynte å trene styrke for 3 år siden, og har aldri vært i så god form. Artig å se så fort fremgang på kroppen. Men nå har jeg nesten ikke trent det på 1,5 år, så det skal bli spennende å begynne igjen[emoji85]

Styrke er bra! Jeg er altfor dårlig på det selv. Det faller oftere på cadio...
Du blir sikkert god og støl nå som det er så lenge siden sist :p
Kos deg!
 
Styrke er bra! Jeg er altfor dårlig på det selv. Det faller oftere på cadio...
Du blir sikkert god og støl nå som det er så lenge siden sist [emoji14]
Kos deg!
Blir nok noen støle dager ja[emoji85] skal prøve å starte rolig[emoji16]
Har sett sånn fremgang på meg selv ved trening av kjernemuskulaturen, at jeg blir så motivert bare av det!
 
Da jeg var og trente i sted ([emoji123][emoji16]) begynte jeg å tenke på at jeg skulle ha vært til frisøren. Og i tillegg drømmer jeg om å komme meg nedpå 70-tallet igjen. Så da fant jeg ut at jeg skulle sette meg et delmål! Når jeg er under 80 kg skal jeg unne meg frisørtime med klipp og farge[emoji4]
Har dere et delmål?
 
Da jeg var og trente i sted ([emoji123][emoji16]) begynte jeg å tenke på at jeg skulle ha vært til frisøren. Og i tillegg drømmer jeg om å komme meg nedpå 70-tallet igjen. Så da fant jeg ut at jeg skulle sette meg et delmål! Når jeg er under 80 kg skal jeg unne meg frisørtime med klipp og farge[emoji4]
Har dere et delmål?

Nei har vel egentlig ikke det men ble jo litt inspirert av deg nå da ;)
Har tenkt lenge på å klippe pannelugg og stripe litt. Kanskje jeg skulle unnet meg dette pluss kur og hodemassasje når jeg når 80-tallet selv? :)
Men må nok ha en vanlig klipp før den tid da håret mitt er helt vilt slitt nå :p
 
Nei har vel egentlig ikke det men ble jo litt inspirert av deg nå da ;)
Har tenkt lenge på å klippe pannelugg og stripe litt. Kanskje jeg skulle unnet meg dette pluss kur og hodemassasje når jeg når 80-tallet selv? :)
Men må nok ha en vanlig klipp før den tid da håret mitt er helt vilt slitt nå :p
Da får vi håpe det blir frisørtime på oss snart da[emoji106] Målet helt fremme kan til tider virke langt og uoverkommelig, så da kan det være greit å ha noe nærmere å strekke seg etter[emoji4]
 
Back
Topp