Skravletråd bringebær

Heisann! Må presentere meg jeg også, bare vært litt opptatt med skravlekonkurransen ;-) 29 år, bor litt utenfor Bergen. Har en datter på 9 mnd. La på meg mye (ca 20kg) iløpet av to/tre år da jeg slet med stoffskiftet, gav til slutt litt opp mtp trening og kosthold grunnet det, og har slitt med å komme inn i gode rutiner etter det! Er sykt klar for å legge om vanene nå!
 
Husk å melde dere på utfordringen om dere ikke har gjort det da! [emoji16] og lykke til med dagen i dag! [emoji123]
 
Må vi melde oss på utfordringen?[emoji85] blond her også skjønner jeg[emoji87]
Ja, eller kopiere teksten og fylle ut for å få poeng til laget! Vinner vi lagkonkurransen, får vi fordel på ukesinnveiingen! :) Se på tråden som heter Utfordring uke 1!:)
 
Hvordan går det med dere denne uka? :)
 
Hvordan går det med dere denne uka? :)

Til nå har det gått veldig bra her :)
Fått mosjonert hver dag og spiser riktig. Blir ikke noe trening denne uka da jeg fortsatt har litt vondt etter ribbensbrudd, men det holder i massevis å gå lange turer :)
Snik-veier meg også, og det virker lovende :happy:

Hva med deg?
 
Til nå har det gått veldig bra her :)
Fått mosjonert hver dag og spiser riktig. Blir ikke noe trening denne uka da jeg fortsatt har litt vondt etter ribbensbrudd, men det holder i massevis å gå lange turer :)
Snik-veier meg også, og det virker lovende :happy:

Hva med deg?
Så bra! Det lover godt for veien videre [emoji123][emoji16] ribbeinsbrudd er vondt, har hatt det selv! [emoji21] hva har skjedd?
Her blir det god mosjon til jeg føler kroppen er i bedre form også![emoji4] Vært en lang og mørk vinter, og sliter med junior&søvn på hjemmefronten! Ellers er mat greit. Har spist for lite, men begynt å komme inn i en rytme. Har et mål om å komme meg en tur ut hver dag fremover![emoji4][emoji123]
 
Så bra! Det lover godt for veien videre [emoji123][emoji16] ribbeinsbrudd er vondt, har hatt det selv! [emoji21] hva har skjedd?
Her blir det god mosjon til jeg føler kroppen er i bedre form også![emoji4] Vært en lang og mørk vinter, og sliter med junior&søvn på hjemmefronten! Ellers er mat greit. Har spist for lite, men begynt å komme inn i en rytme. Har et mål om å komme meg en tur ut hver dag fremover![emoji4][emoji123]

Om man kommer seg ut hver dag og spiser riktig vil det på sikt gå den rette veien :)
Man behøver virkelig ikke snu oppned på hele tilværelsen bare for å dumpe noen kilo ;)
Høres ut som en bra plan du har!

Ribbeinsbrudd var overraskende vondt ja :hungover: Har i tillegg brekt en av de store i fronten av brystkassa, så ekstra belastende :(
Det var litt nedoverkjøring med bortoverski da vettu :p For stor fart og for lite skills, haha :hilarious:
 
Om man kommer seg ut hver dag og spiser riktig vil det på sikt gå den rette veien :)
Man behøver virkelig ikke snu oppned på hele tilværelsen bare for å dumpe noen kilo ;)
Høres ut som en bra plan du har!

Ribbeinsbrudd var overraskende vondt ja :hungover: Har i tillegg brekt en av de store i fronten av brystkassa, så ekstra belastende :(
Det var litt nedoverkjøring med bortoverski da vettu [emoji14] For stor fart og for lite skills, haha :hilarious:
Oi sann! Ikke bra! [emoji14] haha, lett å bli overmodig! Hehe..
 
Har klart å holde meg unna snop, og det synes jeg er en bra start[emoji4] Håper jeg kommer i gang med treninga snart, men måtte prioritere jobbstart først [emoji6]
Full forståelse!:) innafor det! Snop er vanskelig, for ofte flytter vi den fra lørdag til søndag her:p
 
Dele middag for inspirasjon?

Vi spiste søtpotetsuppe idag! [emoji4][emoji106] med grove rundstykker ved siden av! Veldig digg! Legger med bilde for inspirasjon![emoji1] Snapchat-1626066343.jpg
 
Full forståelse!:) innafor det! Snop er vanskelig, for ofte flytter vi den fra lørdag til søndag her:p
Ja, vi bruker å skyve ut helgene så de varer fra fredag til søndag[emoji87] Men denne helga kuttet jeg sjokkisen på fredag og kaka på babyshoweren på så. Så synes at jeg har vært flink[emoji4] Spent på om det kommer til å vises på vekta da... håper vi ikke taper iallefall![emoji4]
 
Ja, vi bruker å skyve ut helgene så de varer fra fredag til søndag[emoji87] Men denne helga kuttet jeg sjokkisen på fredag og kaka på babyshoweren på så. Så synes at jeg har vært flink[emoji4] Spent på om det kommer til å vises på vekta da... håper vi ikke taper iallefall![emoji4]

Det har du! Den sjokkisen er vanskelig å fjerne, altså! [emoji14] jeg heier på deg og håper det går bra på vekta! [emoji123][emoji4]
 
Noen andre enn meg som er på vekta daglig? #skrulle
 
Det har du! Den sjokkisen er vanskelig å fjerne, altså! [emoji14] jeg heier på deg og håper det går bra på vekta! [emoji123][emoji4]
Tatt tipset til Makko, og delte opp litt sjokolade i mange biter. Funker fjell. Og egg da så klart[emoji123]Jeg heier på deg også[emoji8]
 
Noen andre enn meg som er på vekta daglig? #skrulle
Hehe, nei, faktisk ikke! Var veldig opphengt i vekta før! [emoji14] men har akseptert at vekta svinger litt, selv om jeg gjør det jeg skal! [emoji14] men, sniker meg kanskje oppå på torsdag! [emoji85] haha.. du er ikke skrulle for det ass!:p
 
Back
Topp