Skravletråd bringebær

Ha en fin dag, dere! [emoji4][emoji4]
 
Grrr... jeg får ikke opp varsler om at dere skravler her selv om jeg følger tråden :/ Irriterende

Sånn, det var dagens utblåsning :p

Går bra med mat og trim her, men i morgen skal jeg under kniven...:nailbiting:
Spørs hvordan det blir i helgen...
 
Grrr... jeg får ikke opp varsler om at dere skravler her selv om jeg følger tråden :/ Irriterende

Sånn, det var dagens utblåsning [emoji14]

Går bra med mat og trim her, men i morgen skal jeg under kniven...:nailbiting:
Spørs hvordan det blir i helgen...
Lov å blåse ut. Får sjelden varsler selv! Sporadisk. Fikk nå! [emoji14]

Lykke til under kniven! :)

Tar en rolig dag her, lite søvn på meg og junior i natt, samt at jeg styrer med en halsbetennelse. Fryktelig irriterende!
 
Lov å blåse ut. Får sjelden varsler selv! Sporadisk. Fikk nå! [emoji14]

Lykke til under kniven! :)

Tar en rolig dag her, lite søvn på meg og junior i natt, samt at jeg styrer med en halsbetennelse. Fryktelig irriterende!

Takk :)

Æsj, så kjedelig med halsbetennelse da, og så vondt som det er :confused:
God bedring!
 
Dele middag for inspirasjon?

Vi spiste søtpotetsuppe idag! [emoji4][emoji106] med grove rundstykker ved siden av! Veldig digg! Legger med bilde for inspirasjon![emoji1] Vis vedlegget 222214

Digg! Gubben hater søtpotet [emoji849]
Her var det fiskekaker i grove pitabrød med salat til middag i dag [emoji39][emoji226]
 
Digg! Gubben hater søtpotet [emoji849]
Her var det fiskekaker i grove pitabrød med salat til middag i dag [emoji39][emoji226]
Hvordan kan man hate søtpotet? [emoji33] er chili og litt annet i den også da! :)
Digger pitabrød, kan fylle de med alt! [emoji108]
 
Digg! Gubben hater søtpotet [emoji849]
Her var det fiskekaker i grove pitabrød med salat til middag i dag [emoji39][emoji226]

Når vi først er inne på mat, vi grilla i går for første gang i år!! Nydelig vær så måtte jo det :happy:
Kylling på spyd, grønnsaker på spyd, hjemmelaget peanøttsaus og thai-råkostsalat! Godt og magert :)
I dag blir det vegetarisk pastagryte :)
 
Når vi først er inne på mat, vi grilla i går for første gang i år!! Nydelig vær så måtte jo det :happy:
Kylling på spyd, grønnsaker på spyd, hjemmelaget peanøttsaus og thai-råkostsalat! Godt og magert :)
I dag blir det vegetarisk pastagryte :)
Ååh, elsker grillmat! Hørtes utrolig godt ut! Vil du dele oppskriften til peanøttsaus og thai-råkosten? Hvilke grønnsaker bruker du på spydene?:)
 
Ååh, elsker grillmat! Hørtes utrolig godt ut! Vil du dele oppskriften til peanøttsaus og thai-råkosten? Hvilke grønnsaker bruker du på spydene?:)

På spydene har jeg rødløk, grønn paprika og ananas :)

I råkosten er det tyntskåret kål, gulrot, og agurk (gjerne julienne-kuttet). Blander inn en god neve grovhakket koriander og skviser en lime over.

Peanøttsausen (nok til 2-3 pers)
3 ss Peanøttsmør
6 ss Hoisinsaus
1-2 ts Sriracha (avhengig av ønsket styrke)

Om den er vanskelig å røre sammen kan den gis noen sekunder i micro'n eller tilsettes noen ss kokende vann. Kokende vann gir også ulike tykkelser på sausen. Jeg foretrekker den litt tykk ;)
Den er vanvittig god, og så vidt jeg slikker skåla når vi lager den :p
 
På spydene har jeg rødløk, grønn paprika og ananas :)

I råkosten er det tyntskåret kål, gulrot, og agurk (gjerne julienne-kuttet). Blander inn en god neve grovhakket koriander og skviser en lime over.

Peanøttsausen (nok til 2-3 pers)
3 ss Peanøttsmør
6 ss Hoisinsaus
1-2 ts Sriracha (avhengig av ønsket styrke)

Om den er vanskelig å røre sammen kan den gis noen sekunder i micro'n eller tilsettes noen ss kokende vann. Kokende vann gir også ulike tykkelser på sausen. Jeg foretrekker den litt tykk ;)
Den er vanvittig god, og så vidt jeg slikker skåla når vi lager den :p
Tusen takk! [emoji16][emoji16]
 
Når vi først er inne på mat, vi grilla i går for første gang i år!! Nydelig vær så måtte jo det :happy:
Kylling på spyd, grønnsaker på spyd, hjemmelaget peanøttsaus og thai-råkostsalat! Godt og magert :)
I dag blir det vegetarisk pastagryte :)

Har blitt grilling to dager på rad her også. Deilig å kunne spise ute igjen!
 
Siste dag med utfordring jenter [emoji5] husk å oppdatere og skriv FERDIG, hvis ikke ender men opp med 0 poeng[emoji849]

Legger til at fristen er fredag 19:00 :)
 
Ferdig [emoji16]
 
Og har redigert på utfordringen og skrevet ferdig! [emoji108]
 
Gleder meg veldig til å se hver og en av deres og lagets resultat i morgen! Husk veiing og registrering innen 19:00 ;)

Heia Bringebær! :D
 
Last edited:
Back
Topp