Skravletråd AUGUST!

Tuppeluren har fått seg nye sko[emoji7]
1ce294df3b3f568da45339880a76aa96.jpg

Så søte![emoji7]

Nei, ikke mange[emoji849] noen yngre jenter har jeg sett..
Så leit å høre. Men yngre eller ei, ofte kan det bli et fint vennskap om alderen ikke er veldig sprikende [emoji171] Jeg håper det blir sakte men sikkert bedre for han. Det kan ikke være så lett for foreldre heller.

Da skal jeg teste det ut neste gang det skal trommles :D

Må brettes med en gang :) vet ikke om det har noen hensikt når det er vått fra før, men hvis det har tørket så blir det litt rettere i hvertfall

Skaff en undulat, de flakser alt støvet avgårde [emoji23]
45831029393ae053d6a9a7a94ce30199.jpg
Nåja. Jeg minnes fra min barndom at det var en del støv og rusk i området hvor undulatene bodde. Våre bodde i et bur, men var jo ute og fløy av og til da. Da måtte vi løpe rundt og vaske der de gjorde fra seg :-)

Hatt norwexparty og jammen ble det solgt for over 9000 kr. Det vil si jeg fikk 3 vertinnegaver til verdi av 3500 kr hvertfall pluss valgfritt for 1100 kr :D Luksus!
Godt gjort!

What??? er det mulig???
Er litt det jeg også tenkte.
Man lar ikke små stå alene og bli lei seg på den måten.
Og ikke minst, greit at hun så han hele tiden, men hva viss han hadde begynt å løpe innover på sentret..
Nå var det riktignok på et veldig lite senter og ikke så mange folk der akkurat da, men de er veldig raske på den alderen og kan fort forsvinne.

Er litt det jeg også tenkte.
Man lar ikke små stå alene og bli lei seg på den måten.
Og ikke minst, greit at hun så han hele tiden, men hva viss han hadde begynt å løpe innover på sentret..
Nå var det riktignok på et veldig lite senter og ikke så mange folk der akkurat da, men de er veldig raske på den alderen og kan fort forsvinne.

Høres skummelt ut. Små kan forsvinne veldig fort. Jeg hadde ikke turd det iallefall :nailbiting::nailbiting:

God morgen[emoji2] Håper dere får en fin dag alle sammen[emoji254]

God morgen alle sammen! :) Hva skal dere gjøre i dag? :)

Sambo har kommentert en føflekk på ryggen min en god stund, fordi jeg ber han klø meg, og da ender han som regel opp på føflekken. Han vil jeg skal sjekke. Samtidig har jeg fått endel nye føflekker, så jeg tok bilde av de for å se selv. Og 3 av de er ujevne. Aldri ofret det en tanke, før han faktisk ble bekymret. Det er jo sikkert ingenting, men tror jeg skal sjekke.
Det skal du f sjekket ja!

Back
Topp