Tusen takkForstår at ting ikke er bare-bare dasender deg iallefall en klem, og håper virkelig det klaffer for deg asap
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkForstår at ting ikke er bare-bare dasender deg iallefall en klem, og håper virkelig det klaffer for deg asap
![]()

Åh, for en fantastisk mann! [emoji171] Håper du får roet ned nå som kvelden er kommetSliten og trøtt i dag.
Alt for tidlig oppe, alt for mye å gjøre.
Endelig, virkelig endelig, sitte ned.
Og hva skjer....
Min kjære, kjære mann kommer med en stor kanne te og forteller meg at nå blir jeg sittende og slappe av
Og det er mange av oss...Jeg ligger sikkert på plass 100000000 om dagen så lite som jeg skriver.
Godt å ikke være alene om det [emoji23]Og det er mange av oss...![]()
HalloHallo alle sammen! Håper dere har hatt en fin sommer.![]()
Hvordan trening?Gutta kjørt på trening å jeg har kommet meg hjem
Trist :/Fult mulig det bare er jeg som er litt for hønemor, men nå ble jeg litt irritert på ei annen mamma.
Var og handlet og så en annen mamme med 2 barn (jeg var uten).
Når jeg går mot utgangen av sentret ser jeg gutten på knappe 3 år stå alene og veldig lei seg og ser mammaen min.
Jeg ser ut gjennom glasset gjennom 2 skyvedører og ser mammaen.
Peker og sier der er mammaen din og følger han ut.
Sier han var veldig lei seg siden mamma var borte og får tilbake at han må løre seg ar når hun sier at nå drar de så gjør de det og hun så han hele tiden..
Hallo!!!
Knappe 3 år..
Skaff en undulat, de flakser alt støvet avgårde [emoji23]Tørke støv er no dritt derimot [emoji23][emoji23]
Samme her. Men har hatt noen fine dager ogsåHalloFin og regnfull sommer her. Og hva med deg?

Hahaha! Men nommin så flotte farger da [emoji7]Skaff en undulat, de flakser alt støvet avgårde [emoji23]![]()
Vært noen fine her og [emoji171] Jeg har bare ikke vært så mye ute. Så deilig med en god sommer med de man er glad i [emoji171]Samme her. Men har hatt noen fine dager også
Vi har kost oss masse sammen. [emoji813]red
[emoji23][emoji23] Han holder meg med selskap om dagen [emoji171] Gromgutt. Men han etterligner lillemor, så jeg tror hun våkner hele tiden.Hahaha! Men nommin så flotte farger da [emoji7]
Ahahaha! Snik ! [emoji7][emoji23][emoji23][emoji23] Han holder meg med selskap om dagen [emoji171] Gromgutt. Men han etterligner lillemor, så jeg tror hun våkner hele tiden.
Ja. Og kjøleskapsdøra som piper når den åpnes [emoji23] Luring.Ahahaha! Snik ! [emoji7][emoji23]
God som gull da [emoji14] Hahaha. Løper å sjekker noe hele tiden helst [emoji23]Ja. Og kjøleskapsdøra som piper når den åpnes [emoji23] Luring.
Ja hvertfall ungen. Jeg håper ikke kjøleskapet åpner seg selv for da flytter jeg [emoji23]God som gull da [emoji14] Hahaha. Løper å sjekker noe hele tiden helst [emoji23]
Sett på en skrekkfilm og la fantasien flyte [emoji23][emoji23]Ja hvertfall ungen. Jeg håper ikke kjøleskapet åpner seg selv for da flytter jeg [emoji23]