Skravletråd AUGUST!

Tørke støv er no dritt derimot [emoji23][emoji23]

Da er jeg hjemme fra første gang som svømmeinstruktør med minstejenta. Som ikke fikk være på gruppe med meg [emoji14] Men hu overlevde det også.

La godt merke til at jeg var kvinnelig assistent da, for mange av jentene hang på meg. Skumle de to guttene som styra showet [emoji14] Men det var da koselig første gang til å være rimelig uvitende assistent [emoji23]

Høres artig ut da[emoji1]

Med farmor i dag på kontroll. Foreslo da mat på kafeen med garn. Hu strikker sokker så.

Disse måtte jo hjem med meg da [emoji23]

Skikkelig digg blåfarge. 4 nøster av den ja. Godt der er 30% enda der ute [emoji23]
0c22e8dcdf4de037f92a012f915461ae.jpg

Flott farge ja[emoji1]

Rekk opp hånda de som står på jobb med el-smerter og innser at da klaffer det trolig ikke denne måneden heller...

:hello

Alt håp er vel ikke ute? :)
Nei. Men vi har tatt det med ro denne mnd. Jeg takler ikke flere skuffelser, kjenner jeg. Så blir det så blir jeg kjempeglad såklart, men hvis ikke så er jeg forberedt.
Dessuten har jeg ikke gjort noe "riktig". Drakk alkohol i helga, har snusa hver dag og slitt meg ut de to siste dagene. Og glemt folat mange dager. :meh:
Vi prøver å få sexen til å handle mer om sex og ikke bare prøving.
Men jeg har spist bidronninggele-kapsler da. Selv om jeg har glemt dem og i noen dager.
Føler meg sliten. Hjelper ikke noe at legen min bare var overlegen da jeg var der. Har jo null el-slim og det begymrer meg (også).
Ekstra sliten i dag, så da blir ting bare tyngre. Redd for at jeg aldri blir gravid på nytt :(
Men sambo har lovet meg at vi skal dra til en privat gynekolog neste pp. Det hjelper litt på motet.

Fult mulig det bare er jeg som er litt for hønemor, men nå ble jeg litt irritert på ei annen mamma.
Var og handlet og så en annen mamme med 2 barn (jeg var uten).
Når jeg går mot utgangen av sentret ser jeg gutten på knappe 3 år stå alene og veldig lei seg og ser mammaen min.
Jeg ser ut gjennom glasset gjennom 2 skyvedører og ser mammaen.
Peker og sier der er mammaen din og følger han ut.
Sier han var veldig lei seg siden mamma var borte og får tilbake at han må løre seg ar når hun sier at nå drar de så gjør de det og hun så han hele tiden..
Hallo!!!
Knappe 3 år..

Back
Topp