Skravletråd AUGUST!

Den har føket av gårde og ikke fått gjort halvparten av det jeg planla. Men en ny dag i morgen :)

Det er det som er så fint[emoji4] kommer en dag i morgen. Jeg har sovet bort hele dagen[emoji85] skulle hente sko til tuppa, ny topp til stellebordet og fikse litt div. Må nok bli i morra det og.

Lager ikke noe selv jeg

Hva skal du strikke?

Ferdig med halvparten ca

Et eller annet i str 3mnd. Må bare vite hva kjønnet blir først.
En liten lue og kjole
Er sett med lue, hals og sokker
Lue og votter til svigerinna mi
Genser str 8år
Genser str 6år
Skappelgenser str M

Og 3 andre barn som jeg ikke har planlagt noe til enda.

Så fin farge[emoji7] litt svak for blå ja[emoji28]
Har du noen plan for garnet?
Nja. Litt usikker. Tenker dahliatopp til jenta mi som elsker blått. Hu minste [emoji14]

En liten lue og kjole
Genser str 8år
Genser str 6år
Skappelgenser str M

Åååh, blir så misunnelig hver gang jeg ser alt det fine dere strikker[emoji2] hadde jeg bare hatt tålmodighet[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

Åååh, blir så misunnelig hver gang jeg ser alt det fine dere strikker[emoji2] hadde jeg bare hatt tålmodighet[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

Egentlig så er det rart at jeg strikker, for jeg eier egentlig ikke tålmodighet i det hele tatt[emoji23][emoji85] bare med strikking [emoji12]

Egentlig så er det rart at jeg strikker, for jeg eier egentlig ikke tålmodighet i det hele tatt[emoji23][emoji85] bare med strikking [emoji12]

Jeg prøvde meg da jeg gikk gravid sist, men ble bare irritert og fikk høyt blodtrykk[emoji23][emoji23] og bøyde strikkepinner[emoji85]

Jeg prøvde meg da jeg gikk gravid sist, men ble bare irritert og fikk høyt blodtrykk[emoji23][emoji23] og bøyde strikkepinner[emoji85]

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg lærte meg å strikke da frøkna var 4mnd :) perfekt str å lære seg å strikke i[emoji28][emoji12]

En liten lue og kjole
Genser str 8år
Genser str 6år
Skappelgenser str M

Wow litt av en liste
Kunne ønske jeg kunne strikke

20f4b8cdbf4f1354220037d73206bb63.jpg

Liten pause fra gavestrikk :)

Seleskjørt til frøkna i eco merino fra knitorama [emoji1305][emoji1303]

Altså? En hel natt fikk jeg alene. Der kom jammen mannebeinet hjem for å sove liksom [emoji23]

Får håpe han ikke snorker gitt.

Back
Topp